sreda, 27. april 2011

1190216 - nekaj vtisov glede zborovanja ob obletnici Protiimperialistične fronte

[Moneta]
> [Lidbarsky]
> > [FINFUN]
> > Ta proslava je bila, vsaj zame, v drugem delu Jovanovičeva "prvorazredna" diverzantska akcija. Boljšega performansa v zadnjih letih še nismo videli.
> >
> > Videlo se je, da so prve tri vrste z muko spremljale tako izbor pesmi, kot (resnične) zgodbe "kombinatk". Karmerman je bil tako uvideven, da proti koncu ni več prikazoval njihovih kislih obrazov.
> >
> > Vsaj mene zadeva malce spominja na "preroški prst" Vinka Hafnerja na kongresu ZKJ, ki je dal Slobotu misliti, kam pelje njegova politika. S to razliko, da takrat za Slobota še ni bilo prepozno, medtem ko so današnji vladalci že zaigrali svoje karte.
> > 
> > Morda bodo čez nekaj let v vlogi kombinatk hčere nekaterih ustvarjalcev javnega mnenja, saj nagrajevanja s službicami kmalu ne bo več, solidarnost tovarišev, ki so si nagrabili materialnih koristi, pa je tudi legendarna.
> > 
> > Ne glede na nekatere komentarje, se mi nastopajoče punce ne zde tako neumne, da ne bi vedele, kaj jim je povzročil "nacionalni interes". Proslava je bila za njih priložnost, da se soočijo s storilci. Viktimološko gre za pomemben trenutek, ki žrtvam pomaga ohraniti nekaj dostojanstva. Podobno vlogo sicer v kazenskem postopku odigra glavna obravnava. Zato so mnoge od njih svoje pesmi odpele z užitkom - za užitek pa je vsaj mene prikrajšal kamerman, ki ni hotel pokazati reakcije "cenjene publike". 
> > 
> > Ironija je v tem, da se je to dogajalo v Cankarjevem domu, kjer je sestopljeni demokrat Milan leta 2004 organiziral ustanovni sestanek F21. Malce zadeva spominja na Nürnberg, kjer je imel Adolf 1935 enega največjih shodov, po vojni pa je tam potekalo sojenje njegovim pajdašem. 
> > 
> > Tako (umetniško) sojenje je včeraj uprizoril Jovanovič.

> oprosti, ta razlaga ne pije vode. 

> človek, ki mu partijska nomenklatura iz prvih vrst greni življenje in se tega zaveda, si ne krajša prostega časa z oblačenjem majic z njihovimi ideološkimi simboli in grlenim prepevanjem njihovih ideoloških pesmi. 

> tako kot ne boš videl žida, ki je preživel konclager, ki si bo na obletnico začetka ww2 oblekel majico s kljukastim križem in navdušeno prepeval koračnice wermachta v zboru s svojimi sotaboriščniki. 

> če bi kombinatke želele narediti diverzijo, bi npr. oblekle majice z napisom "fuck off of", se imenovale neoliberalistke, ploskajočim komunjaram pa v poduk prebrale par odstavkov iz vrhunskih knjig utemeljiteljev liberalizma.

 
*****
Seveda, kombinatke pesmice prepevajo zato, ker pod Titejem je bilo lepo. Pod Janšetam pa težko. In sedaj bi bilo, če ne bi Janšisti tolk nagajali našim sinovom Titovim, spet lepo. Merkur bi še vedno bil monopolist in vsi bi imeli delo...

P: Sori, ampak jest sem v tistih zadrtih licih videl mlade partizanske funkcionarke. Take, s katerimi je imela opravka Angela Vode :(

Obema, tebi in Lidbarskemu po ena galaksija zvjezdočk, pa naj gre fse fpičkomaterino.(Zaj ko so Ameri ukinili financiranje SETI programa, ipak mora nekdo prevzeti fse tote galaksije, kanede) 

Čeprav, jebemmomast, toti FINFAN kaže zanimiv potencijal, la lucide mi je on navkljub pizdarijam, ki jih tu zganja, pa ga je drug Lidbarsky moral detektovaty y bogamy kritikovaty tudy. Evo totemu FINFAN-u za začetek 4,99 zvjezdočke, pa se naj zamisli. Drugič mi naj ne omenja onega zateženega levosučnega Jovanoviča v napačni luči sez napačno interpretacijo medvrstičja jebogaotac y praotac. ne zaradi mene ampak zaradi mentalnega zdravja nacije, jebote FINFAN, pazi kaj delaš. :-)

A ja, še moje skromno mnenje kaj je tota pasja procesija bila. Komunjare mislijo da jim je pametno vudriti sez vso silo, pa kr bo pa bo, saj itak nimajo kaj izgubiti si mislijo, pa so se eto zbrali in razkrili vsi. Odvrgli maske in Sloveniji pokazali keri so to najbolj čislani komunajzer lakaji. Naj bo. Zdaj vsaj vemo kdo je po njihovo za njih oz. NjhovoSvojo CosaNjihovo naredo, hehe. Kak je že rekel oni črnogorski politik, ki ga je Miljošević poslal v Ramboije preko Prage, da malo zamudi na glasovanje, hehe, bre: "Ne pada sneg da pobeli bregove, nego sneg pada zato, da komunistične zveri pustijo svoje krvavo-rdeče sledi po snežnobeli pokrajini". Ehhhhhh, komunjare že veliko krat sem bruhal ob vaših dejanjih, ma to zdaj je več kot ogabno y bogamy čedalej bolj nagnusno. 

PS

Ko sem pozno zvečer potme ko je ManU razjebal Schalke na prafaktorje v nočnem dnevniku ene Tivu doumel, da je tovariš Brkać na neki komunajzer pasji procesiji, ki slavi in povleičuje komunjzer klavce, naciji razodel, da njih komunajzare bo rešil "tovariš Turk, ki še ima ugled", sem se najprej par minut histerično nekontrolirano smejal, potem pa zletel prvič na stranišče bruhat. 

Ko pa sem kako urco kasneje isto slišal na koncu programa neke druge TiVu in doumel, da je "pod prapor partizanstva, torej decomorilcev lastnega naroda povabil nikogar drugega kot "mlado generacijo" (Mojo deco je vabil, mamico mu masmorilce čislajočo!), sem letel drugič na stranišče bruhat, not pod silino bruha zbruhal še vsebino črev in školjko tako zabasal, da smo morali poklicati servis. Ufff, še zaj mi ratuje slabo. Pa velika žalost me je prevzela, ko sem dojel, da Brkaću in njegovim bratom komunajzer klavcem sodišča te države niso, nočejo in ne bodo hotela soditi. Sramota! In žalost! In tragika mojega ljucva! Cela Evropa vred sez celo EU vred, obsodi komunizem, mi pa kot pičkice tihujemo medtem ko se Brkaćev tovariš Turk in KGB spake sez svojimi lakaji kurčijo in komunizma in Evropi kljubujejo ter komunizma ne obsodijo. Celi naciji na sramoto!

Link

Ni komentarjev: