sreda, 5. oktober 2011

1381661 - purinoli o geografsko pravično porazdeljenih "dobrinah"

[entrepreneur]
Če smo že pri genetiki... tisti, ki ste bili kdaj na Kitajskem ste verjetno opazili, da niso ravno najbolj brihtni. Vem da se sliši grdo, ampak z redkimi izjemami sem tam dobil občutek, kot da sem se znašel med množico gojencev zavoda Janeza Levca. Zato se mi zdi hecno, če mi kdo ki še nikoli ni bil na Kitajskem razlaga, kako bodo Kitajci prevladali svetu... po moje razen zagrebenosti, večinoma nimajo za to potrebnih intelektualnih sposobnosti.

Nekatere redke, geografsko pravično razdeljene dobrine na tem planetu so tele :

1. Pamet in genijalnost
2. Neumnost in topoumnost
3. Žlehnoba in zahrbtnost

Na Kitajskem sem videl več bedakov samo zato, ker je tam "za spoznanje več" ljudi, kot v Dementiostanu. Imel sem pa čast in veselje sodelovati tudi z izjemno sposobnimi in pametnimi inženirji, profesorji. Tudi teh je "za spoznanje več", kot v Dementiostanu he he. In če neobremenjeno pogledam na rezultate njihove in naše politične elite v zadnjih 20 letih, bi utegnil podvomiti v tiste 3 točke, vendar ni potrebe, ker je Dementiostan manj, kot statistični šum. Žal tisti del, ki je pod ničlo.

Link

Ni komentarjev: