ponedeljek, 17. oktober 2011

1400596 - kako veš, da si levo usmerjen

[shevchenko]
> Razlog več, da se sramujem levo usmerjenih.

sramuj se raje samega sebe in svojega močno omejenega intelekta. levo usmerjeni se te ne sramujemo, ampak te pomilujemo...

Kaj je to "levo usmerjen"? Mislem, kako človek ugotovi, da je "levo usmerjen"?
A je to tisto, ko se nekega dne zbudiš in ugotoviš, da si vsem, ki imajo več kot ti fovš in imaš neustavljivo in neutolažljivo željo, da bi država s pomočjo represivnega aparata, onim, ki imajo več kot ti odvzela na silo in dala tebi?

Praktične vaje, eskimske dovtipske modrosti:

A: "Tatek, moram ti neki priznati. Jaz sem gej."
B: "Sine, kolikor vem ti nimaš meljon ojrotof, torej ti nea morš bit gej, ti si sine lahko samo obična pederčina"

A: "Tatek, moram ti neki priznati. Jaz sem levo usmerjen"
B: "Sine, kolikor vem se nea pišeš Kučan, Golobič, Janković, Lopović in podobno. Sine, raje mi priznaj kaj si ukradel, oz. kaj se pripravljaš ukrasti, oz. kaj pričakuješ da država komu ukrade-zaeže-odvzame in da tebi? Če mi prideš v roke ti bom vse kosti polomu, pizdatimaterina sjebana v um, mamico ti, kej si to pobral! Doma te nismo tak učili, pizda ti materina. Sikter delat in ne mi v tuje žepe špejat in za tujimi penezi oprezat, mamico ti lezilebovičko. Moj kurac si ti "levo usmerjen", nekje si se nalezel lopovluka običnega, pizda ti materina lena renatrska! itd..."

PS
Hehe.

Link

Ni komentarjev: