četrtek, 9. junij 2011

1244086 - zdaj pa vemo, koga pravzaprav iščejo "nigerijski" spamerji

Spoštovani predsednik vlade, tovariš Borut,

Nižje v tem postu vam posredujem očitno sila pomembno pismo, povsem sodeč namenjeno vam, ki je po napaki prispelo na moj naslov. Hkrati se opravičujem, ker sem del te zaupne vsebine prebral. Čeprav sem si rekel tudi, sou vot, krucefiks, to ima to tudi svojo dobro stran, saj sem iz tega uspel doumeti vso razsežnost genija vaše kualicje oz. vaše genijalne tajne zamisli za rešitev Slovenije s pomočjo svetovalcev iz tujine. Bravo! 15 miljonov funtof! Olalalaaaaaa! Ni slabo. Zdaj štekam, potrebujemo komajda par tisoč takšnih pisem in smo rešeni, ne le obstoječih dolgov, pač pa tudi bodočega zadolževanja. Kot bi rekel tale vaš prijatelj Janez Hosta, alias Đejmz Forrest Gump, tolika pisme je ena mali arašidno pinac. Čestitam gospod premijer. Sez eskimskim tovariškim pozdravom "be part of solution and not part of problem",

Cordially, Tvoj shaman

James Forrest
UBS Investment Bank London
1 Finsburyf Avenue London EC2M 2PP
Private Tell: +

Moja dragi prijatelj Borut,

Moje ime je James Forrest, UBS Investment Bank Global Equities vodja raziskave,Odlocila sem se, da bo zahtevala zaupno sodelovanje z vami pri izvedbi posla, opisanih tukaj, v za naše tako obojestransko korist, in upam, da boste ostane top secret zaradi narave posla,Med naše banke letne revizije,Odkril sem Neostvareno/opušcenih sklada,Vsota funtov 15.000,000.00 GBP (petnajst milijonov britanskih funtov)na racunu, ki pripada eni od naših tujih kupcev (Late Mr.George Schwartz), ameriški, ki na žalost izgubil življenje in družino,v United Airlines Flight 93, ki strmoglavilo v jugozahodni Pensilvaniji v 11. september 2001.

Sedaj naš bancni je cakal za katerega koli od sorodnikov, da pridejo navzgor za trditev, vendar nihce ni storil.Jaz osebno je bil neuspešen pri iskanju koli od sorodnikov za 4 let,Iskreno si svoje soglasje, da vas kot ožjih sorodnikov / bo upravicenec do pokojnika, tako da se izkupicek od tega racuna vrednotijo na Lahko {GBP 15 milijonov britanskih funtov} je treba placati za vas,ki jo bomo delež v teh razmerje odstotkih, 60% za mene in 40% za vas.

Jaz vas izbrali zaradi lokacije Geografska vašo državo in svoj ??naslov iz poslovnega imenika tukaj v komori London trgovine,vse, kar sem zahtevajo od vas, je vaše iskreno sodelovanje;zaupanje in strogo zaupno, da bi nas uspešno izvedbo tega posla.Zagotavljam vam, da bo ta transakcija izvedena v okviru zakonite dogovor, ki vas bo šcitil pred vsako kršitev zakona tako v svoji državi in tukaj v Londonu, ko je sklad prenese na vaš bancni racun. Na vašo pozornost in sprejetje te ponudbe,pojdi takoj in pošljite mi naslednje podatke.

-vaše polno ime
-Vaš Kontaktni naslov
-Vaš Direct Mobile Telefonska številka.
-Your Age

Ti podatki bodo omogocili me za nalaganje podatkov v bazo podatkov naše banke, da odraža v sistem banke omrežja, ki ga poimenovali ožjih sorodnikov / bo upravicenec do tega sklada in jaz vas bodo vodili o tem, kako odprto komuniciranje z banko in da zahtevkov za nadaljnji prenos sredstev za vas,Prosimo, upoštevajte, da imamo nekaj dni za izvedbo tega dogovora, medtem ko cakam za vašo hitro odzivanje skozi moje osebne e-pošte: usb-f-james@blumail.org, i bo zelo cenjeno.

Zahvala vi vnaprej za vaš hiter odziv.

S spoštovanjem,

James Forrest
Global Head of Equities Research UBS
Investment Bank London
Finsburyf Avenue London EC2M 2pp

Private Tell: + 44 792 444 984

Link

Ni komentarjev: