ponedeljek, 19. avgust 2013

2195049 - skrajni čas, da se reši, kdor se (še) more

[samaki]
Šaman, moje čestitke za tvojo odločitev, da zapustiš ta zblojeni slokomunistan! Tudi jaz bi šel, a sem na žalost prestar, me pa močno radosti, da so v tem uspeli vsi moji trije potomci. No, če bo ravno potreba, bom pa še sam šel h kateremu od njih.

Hvala.

PS
Prepričan sem, da je Slovenija, kot radi velevajo anglosaškI Eskimi - "beyond the point of no return" in, da bo tu čedalje bolj duhamorno, kar bo postopoma, morebiti niti ne tako daleč v bodočnosti, postalo tudi zelo konkretno nevarno.

Komunistofašistična tolpa je z vsakim dnevom bolj agresivna, arogantna in brezskrupulozna, rožlja se z vrnitvijo v t.i. "socializem", v smeri EU se odpošiljajo sporočila tipa "EK je treba reči odločno NE", rožlja se z odpravo Evra in izstopom iz NATO, komunistična sodnija sodi in celo obsoja brez dokazov in na vidiku je jasno videti scenarij izstopa iz EU in zdrs nazaj v komunisteraj.

Nezaposlenost galopira, v zraku je vohati vonj smodnika socialne bombe trajno nezaposljivih 50+ letnikov, ki ne morjeo do pokojnine, ker jim komunistična fašistična tolpa ne pusti, ki se jim bodo kmalu pridružili trajno nezaposljivi 40+ letniki, dokler se vse skupaj ne zedini s 30+ letniki, ki še nikoli niso delali, v eno samo veliko socialno bombo oz žalostno množico trajne mizerije;

Čedalje več podjetij gre cugrunt, država galopira v totalni razkroj, komunistična tolpa pa povišuje davke, uvaja nove in sprejema nove zakone, s katerimi brutalno pavperizira narod, recimo tisti pokojninski zakon je antinarodni zločin treh tisočletij.

Skratka, nič se ne dogaja v pravo smer, videti je, da slovenski voz drvi v prepad in da gor sploh ni bremz, in jaz v takšni državi, ki jo komunistična tolpa sistematično, brutalno razkraja, ne mislim križem rok čakati, da bom obtičal sredi sranja z družino.

Zame bi to dobesedno pomenilo biti žrtev sidnroma kuhane žabe, zato si štejem za dolžnost glave družine, da sprejmem prave odločitve pravočasno, da ukrepam in čim se vsi minimalni prerekviziti zložijo fkup, odidem iz te komunistične reketarsko-hajduške ogabno-boljševiško rdečetalibanske jebačine.

Link

Ni komentarjev: