četrtek, 10. oktober 2013

2241449 - če bi se koroški plebiscit razširil na celotno Slovenijo...

Stari, v teh dneh se mi je utrnila misel, da moram iti znova v nulo forenzično raziskati okoliščine in potek dogajanja ob plebiscitu, ko je del Slovencev super daljnovidno modro izbral Avstrijo in se jim recentnih 23@45™ nea je bilo treab jebat s kumunisterajskim lopovlukom pred tem pa ne z balkansko žandarmerijo.

Glede na to, da sem stotina ljudi v recentnih cajtih odkrito povedal, da ne vidim nikakršne boljše rešitve, kot odhod v Ufiladelfijo in ako bo ravno nujno pa še realno izvedljivo, tudi zamenjava državljanstva, ugotavljam, da sem možnost plebiscita o priključitivi nekumunajzer razmišljajočih Slovencev k neki normalni nekumunajzer državi povsem spregledal.

Danes zjutraj sem ob branju "novic" iz slovenskih medijev in upoštevaje že dolgo stoječi mizerni kontekst, pomislil, da bi bilo pošteno, da se narodu da na voljo referendum, da se odloči, ali se želi priključiti kakšni drugi državi, recimo Švici, alpa magari Avstriji.

Gre po mojem za edini način, mimo evakuacije v Ufiladelfijo™, da narod ubeži zlorabam izvajanim s strani lastnih kumunajzer-fašističnih-mafijskih politikov/vladarjev/tolparjev.

Danes zjutraj se mi je tista poteza koroških Slovencev definitivno v um zapisala kot genijalna rešitev za instanten iskejp iz balkanskega kotla, zato se mi enako danes zdi za pobeg iz komunističnega kotla.

Moramo pa pri tem biti demokratični pa komunističnim tolparjem dopustiti, da oni ostanejo izven tega dogajanja.
Recimo, tak na brzino, vidim rešitev v tem, da se območje kočevskih gozdov podeli tem tolparjem, kot teritorij, na katerem si lahko ustanovijo svoj komunajzarski lopovski fritzlovski kibuc. To bi bila win-win situacija, saj bi s tem, ko jim podarimo kočevski pragozd v bistvu mi profitirali tak, da bi država čez noč bila čista oz prosta vsega kumuanjzerizma.

Zamisli si to nirvano, prvega Januarja 2014 se zbudiš v recimo švicarsko alpa avstrijsko legislativo, kumunajzer zakonodaje ni, rdeči sodniki, klemenčiči, jankoviči, mojškre, stalni gosti Ušljšćićarne, lukšićašenkoti, tüë®ki in podobna mrgolazen pa vsi že v Kočeskem pragozdu gradaijo svoj DemkratćkiSocjalismus™ in vsi imajo od Kućana en suhi dnevni obrok iz rezrev JLA v Kočevski Reki, kar bi naj bil toti UTD. Pa jebote stari, jaz se tri leta nea bi treznil, ena sama proslava bi me bila, Cohiba 1966 - Edición Limitada se bi prižigala ena z druge verižno, najdražji konjak bi pa dobesedno tekel v potokih.

Potem pa odguslamo prvo, pa drugo, pa tretje leto in glej veselja, ni več jebenih lašgoških in osankaričnih orgij, v medijih ni drmarkešov, mojcepaškove pa izdajajo stenčas v Kočevski Reki in sproti pišejo črtice za knjigo stoletja v kibucu, o velikem vodji šljašćićarske industrije, mi pa se po švicarsko al jodlarsko delamo Skandinafce in beremo normalne svetovne novinarje. Auuu. Nirvana maximales.

Link

Ni komentarjev: