ponedeljek, 21. oktober 2013

2249642 - kako nelopovsko zgraditi drugi tir do Kopra

[kugy]
Kaj je hotel novinar povedati? Da smo popolnoma nesposobni in se moramo zato odpovedati razvoju, rasti? Da moramo še bolj zaostati za normalnim svetom?
Razumel bi, če bi se zavzemal za pregleden, čist projekt, ki bi v največji možni meri uporabljal tuja sredstva (EU, Luka koper, tuji vlagatelji). Toda ne. Aksiom številka ena je, da mi nismo vredni proge, ker krademo, ker smo nesposobni. Na takih predpostavkah je najbolje, da se vrnemo v votline in igramo na svojo velecenjeno piščal.
Dokler bomo res tako butasti, da bomo verjeli, da se v Sloveniji ne da nič spremeniti, oziroma da se ne sme nič spremeniti, nam ni pomoči. To so članki vredni pingvinske vlade.

Projekt avtocest, projekt termoelektrarne, sedemdeset let komunistične lopovske orgije in še marsikaj drugega, nas napotujejo na zaključek, da bi ta projekt lahko bil nelopovski, samo in le...:

0. Če se bi predhodno prepričali, da to sploh potrebujemo in, da za to lahko sploh zberemo denar in dolgoročno dobimo investicijo v to infrastrukturo povrnjeno neposredno ali posredno. Kdo je predlagatelj in kaj je cilj oz potreba v ozadju?

1. Če bi bil skrbno voden in načrtovan po pošteni neinvolvirani osebi (Najraje tujec!) že od prvega dne, ko se pišejo specifikacije. Nujno je najti osebo poštenega nemalicioznega uma, ki nima konflikta interesov.

2. Če bi komunistična tolpa predhodno bila umaknjena iz oblasti, iz parlamenta iz upravljanja z državo in seveda daleč stran od "war room" tega projekta, kjer se odloča o čemerkoli povezanim s tem projektom.

3. Če bi projekt bil izvajalcu podeljen na mednarodnem razpisu z odprtim licitiranjem cene in ponudbe pred TV kamerami v prajm terminu.

4. Če bi mednarodni ponudniki dobili v tenderski dokumentaciji nalogo, da ponudijo projekt, ki mora biti povsem "dubaiziran", kar pomeni, da mora biti izveden v 1/4 časa, ki si bi ga radi privoščili naši harlekini, ki se vidijo kot izvajalci in bi radi delali takšne megaprojekte s svojimi patetičnimi firmicami, ne da bi zaposlili enega samega novega zposlenega.

5. Če bi v tenderski dokumentaciji bila zahteva, da mora izvajalec garantirati, da je ponudena cena končna, da višja ne bo, pa četudi se je izvajalec zajebal v svojih ocenah, izračunih, specifikacijah, nejmit.... Nema drkanja z višanjem cene, sedi, izračunaj, oceni, tvegaj in ponudi ali pa walk away, dude. Če imaš muda ponuditi tako, izvoli, če pa nimaš - sikter! To mora biti zavarovano z bančno garancijo vi višini polne cene projekta pri prvovrstni banki s priloženega seznama. Slabo oceniš, skrahiraš, podjetje gre v kurac, etc... ni problema, Slovenija vnovči bančno garancijo!

6. Če bi v tenderju bilo, da se mora izvajalec zavedati, da čeprav finalna cena ne sme in ne more in ne bo niti centa več, kot je podpisano v pogodbi, lahko izpade, da je cena nižja, saj bo izvajalec moral dati podrobno specifikacijo do poslednjega šravfa in če jo z dejanskimi računi ne pokrije, bo pač nižja.

7. Če bo tenderska zahteva, da se poleg že omenjene bančne garancije v višini 100% vrednosti projekta, zahteva še naslednje bančne garancije:

-resnost ponudbe: 10% vrednosti, sprosti se šele po končani prvi 1/4 projekta.
-garancija kakovosti: 10% vrednosti, sprosti se šele 3 leta po koncu projekta.
-garancija rokov izvedbe posamičnih faz: 20% vrednosti projekta, ki se jih sme vnovčiti, če katerakoli faza zamudi več kot 30 dni.
-garancija za plačevanje podizvajalcev: v znesku 100% vrednosti del in opreme, ki jo dobavljajo podizvajalci. Sprošča se sproti kakor se izplačujejo podizvajalci.

8. Če bo v tenderski dokumentaciji navedena zahteva, da mora glavni pogodbenik dokazati svojo sposobnost na ZARES ustrezen način: prejšnji projekti ustrezne velikosti, število strokovnjakov in zaposlenih na projektu in v podjetju, število strojev itd...cilj te zahteve: fukfehtarski "domaći" pizduni, ki imajo dva delavca in 1,5 strojev, ne bodo mogli konkurirati. (Spomnim se obnove črnuškega mostu na Savi. 3 leta smo vozili po polovici mostu, ker je obnovo izvajalo podjetje "Maziljen Pizdun Espe AfterŠejv Eltidi", s tremi delavci in dvema strojema in neko babnco arhitektko, ki jih tam skoraj nikoli ni bilo videti, razne, ko so se vračali z malce v lokalni pigostilni. No, ko so dokončali 3-letno jebanje naroda v um z mostom, so se tisti trije delavci s svojih 1,5 stroja preselili malo naprej proti mestu in so 1,5 let drkali dunajsko cesto . Pa smo imeli skoraj 5 let nenehne kolone od obvoznice pri WTC do Domžal. Zakaj? Zato, ker je tisti posvečeni s.p. moral dobiti vse posle v mestu al kaj?!)

9. Če bi ves denar za financiranje projekta, pri čemer cena mora biti najnižja na svetu za podobne proge, zbrali pred začetkom projekta in ga naložili nekam v kratkoročne depozite.

10. (V bistvu bi to moralo biti po 1.) Nedko mora dokazati prioritetnost tega projekta. Če v državi res ni nobenega drugega bolj prioritetnega projekta in če je možno dokazati upravičenost potrebe po tej progi in če imamo peneze za to potem OK, sicer pa - sikter!

No, koliko je verjetno, da se bi v Sloveniji projekt lahko šli na tak način?

Ta projekt je zgolj nov vele-projekt, ki ga komunistična tolpa potrebuje zato, da se iz njega napajajo njihovi črni fondi in hranijo mafijski klani in plačuje oglaševalski kolač, ki fujtra prokomunistične medije. AC jim je zvesto služil 40 let, pokradli so 3 kratnik realne vrednosti. Potem je prišla termoelektrarna Šoštanj. Zdaj so si izmislili progo, vmes jim je pa propadel nekakšen mini-lopovski projekt nebuloznega satelitskega cestninjena. Potem si bodo pa kaj drugega omisli. Veleprojekt, ki omogoča izvedbo velekraj, mora v SLO nenehno obstajati. Da rdeče mafijske tolpe in klani ne bi ostali brez svojega plena.

Link

Ni komentarjev: