četrtek, 24. oktober 2013

2253120 - v kakšne evropske "stranke" se kamuflirajo naši komunisti

Predsednica vlade se je sicer pred zasedanjem voditeljev članic unije udeležila vrha evropskih liberalcev, kjer je imela priložnost za pogovor z evropskim komisarjem za gospodarske in denarne zadeve Ollijem Rehnom, članom družine evropskih liberalcev.

Ma ne mi reči, da se slovenska komunistična spaka, ki v ježiški dvorani vsa vlažna in vzhičeno-vzburjena poje bandiero rosso, v Bruslju skupaj s svojo orto-komunistično-rdečetalibansko stranko prodaja za liberalko?! Alenka LIberalka. Ko Spomenka Orleanka.

Če je to res, potem so tam gor v Bruslju eni sami dekadentni, zanikrni, malomarni in ali nevedni politično-naivni pizduni.

Je kdo kdaj šel pogledat pod katero firmo se v Bruslju prodaja ta naša SeroPozitivna Slovenija. Mislim, v katerem poslanskem klubu EU parlamenta sedijo njihovi poslanci. Člani katere unije strank so?

Podobno sem bil šokiran, ko sem videl, da se SD tam po EU prodaja za nekakšno levosredinsko socDEMOKRATIČNO stranko. Moj kurac! Orto komunistični talibani se v EU silijo v vrste demokratičnih strank! Halooo!! Te spake so kvečjemu za v isti klub kot severnokorejska KP. Kitajska KP je za njih že ultra-liberalna in so si preveč narazen, hehe.

Ni čuden, da je v Sloveniji vse zmešano, zlagano in en sam jebeludzbunjenog™, če pa tem našim spakam celo oni sofisticirani bebčki v EU tolerirajo vse to pačenje in potemkinarjenje. Kako naj Poldek iz Zgornje Kungote detektira komunistični zajeb, če ga šolani Oli Rehn ni sposoben.

Priznam, iskreno sem šokiran, da jim to prolazi. Kakor sem bil šokirna, da jim je uspelo komunistični đamahirijo vtihotapiti v EU in Evrocono. A to pomeni, da se jaz jutri pojavim v klubu evropskih kraljevksih družin v Monacu in se samoproglasim/sampoimenujem za kraljevskega potomca slovenskih kraljev ter se pridružim klubu in nikome ništa? Auuuu!

Da bi meni prišla mona, ki na Ježici poje bandiero rosso in rekla vete gospod Shaman mi iz tote Seropozitive smo liberali in bi radi ćićali skupaj z vami liberali, bi ji jaz rekel tak, "A to ste VI toavrišica, ki pojete bandiero rosso in gagate o DemokratičnemSocializmu™? Ajt, sikter mona kumunajzertalibanska! Sikter v Severno Korejo pa se tamle usedi v klub deputatov severenokorejske KaPe, v klub EU liberalov pa tvoja rdeča štiklica nea bo stopila dokler shaman diham. Idi ke v SLO rofte naprej nategovat slovenski klub kmečkih ženic!"

Link

Ni komentarjev: