torek, 22. oktober 2013

2250747 kakšne sorte idej™ imajo pri nas potencial za uspeh

[0329Softb]
> [janezpizdek]
> >Imam idejo. Kaj naj zdaj z njo?
> >Kupi si vozovnico za v eno izmed svetovnih ufiladelfij, dude.

No, ni ravno tako. Obstajajo ideje, ki jih je mogoče tudi v Sloveniji lepo realizirati in pripeljati do dobičkonosne dejavnosti.

Recimo:
- Tekstil! Šivanje zastav, majic, itd. Komunističnih, jugoslovanskih in slovenskih brez grba z rdečo zvezdo,

- Oglaševalsko marketinških. Zelo dobro je to pokazal Pristop. Vklopi razum, zahtevaj račun pa pade 120 +240 K evrov. V tujini lahko vklopiš noge, roke, kurac in glavo, pa ne bo kar tako padlo nič. Pri nas samo vklopiš malo razuma, pokažeš fakiča in rezultati so tukaj,

- oprema za tabornike. Lahko tudi virtualna. Čelade, dimne bombe, ščitniki za rit, itd.

Skratka, idej je milijon in to pravih tako, da ne gledati samo belo ali črno. Treba je gledati rdeče in gre - vse!

Hehe. To pa res. Zato pa smo kjer smo. Saj smo umetniki, virtuozi za fejkanje in iluzionistično-harlekinski potmekinovski rentarskofukfehtarski nateg. Pri nas se ideje začno tako: Kje je kakšna možnost, da se nakuplam na državno siso...dumaj shaman...duuuumaaj! Dumaj, bre, ženitigaspalim! Hop! Evo ga! Država naj po zakonu odredi, da morajo drugi Slovenci od mene neki kupovat! Alpa država naj meni da nepovratnih 1,7 milijona, jaz jih prosledim na eksotični otok, firmo sjebam, svojim naivnim poslovnim partnerjem temeljem tega ukradem še nekaj deset miljonov, ki jih prav tako kanaliziram nekam, alpa preprosto živim na visoki nogi ko bubreg v loju in piči dalje.

No, potem mi taista država daruje še milost "insolvenčnega zakona", da upnike zakonito okradem za nakmanj 70%, pa če sem dovolj velik đek, da gre v mojem primeru za kakšno factorbanko država lepo še pokrije vse moje marifetluke, jaz se jim pa vsem smejem in gagam: "Ni fse kar je velika svinjarija nujno tudi po zakonu pregonljiv kriminal".

No, če kakšnemu tožilcu poči živec pa me sirota za par mesecev "ćorkira" fpržun, jaz tam lepo pridno dvigam uteži, dvignem kondicijo, berem fine revije, kadim fine cigare, jem vege, si z liverini in podobnimi pizdarijami očistim jetra in to, po izpustitivi pa državo tožim in dobim tožbo zaradi procesnih napak. Mene poštenega lopova so šli kar tako zapret, pri tem pa bedaki storili procesne napake in nimajo pravih dokazof, fse smo lepo izločili in to, kanede.

Država mi na koncu plača vse sodne in druge jebade, jaz pa odracam v Monaco in od tam pljunem na Slovence rekoč, da so nemogoči, ker so mi onemogočili, da bi moj " über bizines" uspel, ki je sicer bil super fpičkomaterino genijalno zamišljen in to.

Jap, so ideje in ideje™ in ideje® in "ideje". Oni dan me prijateljica, ki ima nekšno obrt že 40 let in nenehno z menoj sodeluje v gaganju proti kumunajzer tolpi in to, šokira in mi povzroči afilaktični šok, rekoč tako o nekem svojem mladem nadebudnem sorodniku: "Veš On™ je en res pameten mladenič. Že med faksom je neki naredo za ministrstvo to in to, lani je uspel dobiti nepovratne peneze, latos je pa spet za eno drugo ministrstvo to pa to...."

Meni se je mešalo, ko sem slišal kakšno lopovsko-zajedalsko škodljivsko sluzenje in nečastno cuzanje državnega oz davkoplačevalskega denarja za nič koristi državljanom ona hvali.

Eto, takšni smo ti mi™ The Kranjci. Enostavno smo disfunkcionalna družba oz nacija, ki cuzanju iz žepov poštenih producentov rečemo, da je to fajn, ker je cuzajoča gnjida kobajagi pametna in "se je znašla". Ima "ideje" katorekoč. De™?!

Njen foter je pa takrat, ko je oni Kardeljev vnuček razodel naciji, da smo AC preplačali najmanj za 2,1 meljarde, beri, najmanj za toliko so nas zemonske kartelne klanovske tolpe okradle, rekel tako: "Tu nemaš kaj, to je kšeft, takšna cena je bila "dogovorjena" v SLO in gotovo, brigajo nas ZDA in Nemčija in Srbija."

SCT in frateli so se tu pač zmenil za 8,9 miljard za ušivih 500 km oz 14 miljonov po km, v Srbiji so SCT harlekini pač ponujali km za 1,2 mio, posel je bil dodeljen za 0,8. Srbiji bi pač 500 km SCT zgradil za 600 mio.

"Jebiga kšeft je kšeft, tu nemaš kaj prpodvat", je še umno in neprizadeto dodal. Skratka, njemu je normalno, če wise guys najdejo način da prevarajo narod, obenem pa taisti človek z nostalgijo gaga o socializmu in sere, da "nam je zdaj nekdo ugrabil državo". Ne zmore povezati pa da ga jebaš!

No, potem sem malo prisluhnil kuloarjem in izvedel, da se je stara gnjida omastil in z bogato nadplačano prodajo neke svoje zemljice na AC trasi in tako, da je njegovi občini, ko je on bil funkcionar bilo neki zgrajeno iz teh penezof. Druga taka njegova cvetka je bila, da mi je nekoč zabrusil: "Tega več ne morem pošlušat! Seveda kradejo zdaj, ko so na oblasti, kdaj pa naj, logično je, da izkoristijo mandat, da uresničijo svoje interese". Alles klar?

Vsi enaki vsi lopovi! Vsi imajo odeje kako krasti drugim potom države.

Link

Ni komentarjev: