petek, 12. julij 2013

2168952 - Neuvrscen s primernim vicem ob obisku Bratuškove v Berlinu

Bratuškova ob obisku Nemčije vpraša Merklovo:
- "Angela, v čem je skrivnost, da je Nemčija tako uspešna?"
- "Ah, to pa ja ni nobena skrivnost. Važno je le, da te zmeraj obkrožajo kompetentni sodelavci. Evo, ti demonstriram."
Nekaj reče v telefon in čez nekaj minut pride finančni minister Schäuble.
- "Ste me klicali, gospa kanclerka?"
- "Wolfgang, pokaži naši gostji iz Slovenije, kako bister si in reši tole uganko: tvoja starša imata potomca, to ni niti tvoj brat niti tvoja sestra. Kdo bi to lahko bil."
Minister izstreli kot iz topa:
- "To sem jaz, gospa kanclerka."

Šivilja se ob vrnitvi domov čez nekaj časa domisli, da bi lahko tudi pri njej začeli uvajati nemške standarde. Pokliče Pikala:
- "Glej Jernej, če hočemo izplavati iz krize, moramo imeti v vladi same kompetentne in bistre ljudi. To naj bi še toliko bolj veljalo za ministra za izobraževanje. Zato te prosim, da mi rešiš tole uganko: tvoja starša imata potomca, ki ni niti tvoj brat, niti tvoja sestra. Kdo je to?"
- "Eeee, hmm, uffff.... to je pa zapletena uganka. Ali lahko dobim eno uro za razmislek?"
- "Prav, naj ti bo, ampak ne več kot eno uro."

Pikalo brž steče do telefona, vpraša strankarskega šefa Lukšiča, pa Vebra, pa Hana, pa ostalo strankino intelektualno jedro. Vsi samo skomigajo z rameni. sprašuje kolege po FDV, pa nihče ne ve. Vpraša še v Murgle, pa Lubeja, pa na Metelkovo... vse zaman. Čas se neizprosno izteka, ko v parlamentarnem WC sreča Grimsa in ga obupano prosi:
- "Ej, Branko, oprosti mi za vse zmerljivke in vse, kar je bilo med nama ter bodi krščansko usmiljen in pomagaj sočloveku v stiski."
- "OK, kaj pa je?"

Pove mu uganko in Grims takoj odgovori.
- "Ja saj to je čisto preprosto, to sem vendar jaz."

Pikalo brž steče k Šivilji:
- "Alenka, Alenka, ugotovil sem. To je Branko Grims."
- "Bejž mi nekam, teslo zabito! To ni Grims pač pa nemški finančni minister Wolfgang Schäuble!"

Link

Ni komentarjev: