torek, 21. september 2010

885084 - nekaj črnogorskh vicev

Evo malo črnogorskih. (Če bo kdo imel čas, naj Šitosu mal pomaga, ker bo gotov spet neki neartikuliranega najavil)

Pitali Crnogorca da li zna da svira violinu, a on kaže:
- Nijesam probâ, al' znam sigurno. Vladike mi.

--------------------------------------------- ----

Leži Crnogorac u travi i viče na ženu:
"Ženoooo, bog te ubio, donesi mi serum za zmije!"
Pita žena: "Da te nije ujela slučajno?"
Crnogorac: "Nije, ali evo je ide."

------------------------------------------ ---------------

Sjedi Crnogorac ispod drveta i čita. Zena mu pere veš. Kad etoti sa Lovćena kamen, tup, tup,... pa na ženu. Ubi je namrtvo.
A na to će ti Crnogorac:Evo ga, treća veš-mašina crče od kamenca!

---------------------------------------- -----------------

Došo Crnogorac u policijsku stanicu i ponio jastuk..
"Izvolite, gospodine," reče dežurni policajac.
"Evo, ja čuo narod spominje neke ležeće policajce pa reko, da se prijavim."

------------------------------------- --------------------

 
Sreli se pile i crv u Crnoj Gori, te crv reče piletu:
"Đe si sokole, nijesam te vidio trista godina!"
Na to će pile: "A đe si ti, zmijo ljuta!"

---------------------------------------- -----------------

Vozi se Crnogorac u autobusu ali je prevelika guzva pavozac zamoli putnike da se malo pomere unazad.
Crnogorac pogleda preko oka, ali pomeri se..
Posle nekoliko sekundi vozač će opet:
"Molim vas samomalo nazad."
Tek će Crnogorac: "Je li, avetinjo, jel sam ja dao pare da se vozim il da idem peške!"

---------------------------------------- -----------------

Kako se javlja crnogorski mačak na telefon?
* Alo, ođe tigar.

------------------------------------------ ---------------

Tukli se Crnogorac i Srbin. Pitali posle Crnogorca kako je prošao.
* Ada , kako bi proša'? Razdvojila nas policija. Njega odveli ka' pseto, vezanog, a mene ka' knjaza - na nosilima!

Link


Ni komentarjev: