petek, 27. april 2012

1671290 - Miran77 o javnem zobozdravstvu

[klemenstp]
Meni pa kolegica, ki je zobozdravnica v ZD.
Ona: delam samo 3 ure.
Jaz: kako to?
Ona: potem nimam več pacientov.
Jaz: a so vsi tako zdravi?
Ona: Naročim jih samo za 3 ure, potem pa ne več in grem lahko domov.

Še dopolnilo k zgoraj navedenemu:

Jaz: Kako jih lahko naročiš samo za 3 ure ?
Ona: Ker tako delajo vsi moji kolegi, ki imajo privatne ordinacije in koncesijo od ZZZS.
Jaz: Torej vam ZZZS zapoveduje, da morate delati samo 3 ure dnevno ?
Ona: Ne, ampak ocenili smo, da pavšal, ki ga dobivamo od ZZZS, pokriva našo zobozdravniško tarifo samo za 3 ure dnevno.
Jaz: Vi ste torej sami ocenili, da...
Ona: ... da se nam za tisto miloščino, ki nam jo dodeli ZZZS, ne splača delat več kot 3 ure dnevno.
Jaz: ?!? In zato plačujem obvezno zdravstveno zavarovanje ?
Ona: Odjebi, kreten realnosektorski, nič ne razumeš.

Link

Ni komentarjev: