petek, 4. maj 2012

1677927 - še podrobnejša utemeljitev prejšnje recenzije o Ropu

[mzvone]
*****

Eeej, kako si ga razgalil :) Tole pa so cesarjeva nova oblačila ...

Če misliš Perota, te moram razočarati. Perota zelo zelo cenim. Sveto sem namreč prepričan, da je Pero zelo v redu ded. Pero je veliki demokrat in total liberal, liberal brez oklepajev. Pero je tudi dobra duša, ki je to o Tonetu napisal tako, da je Tonetu v fris kulturno stresel vse kar mu gre, hkrati je pa hotel v trenutku, ko je NAS, ki smo Toneta (biblijsko prešuštnico) sesuli v prafaktorje, hotel "najti nekaj dobrega" v Tonetovem liku in delu, da vsaj malo offsetira vse to tuljenje kontra Tonetu.

Da se razumemo, nič se ne posiplem s pepelom, vse kar sem o Tonetu napisal iskreno mislim, vendar hkrati spoštujem Perotovo dobronamernost in liberalno tolerantnost. Pero je, sicer tokrat po mojem mnenju, ki ga nisem skrival niti v svojem prvem komentarju, nerodno izkazal svojo toleranco in nekakšno jezusovsko širino duha, ko je "hotel videti, da je v Tonetu vendarle tudi marsikaj dobrega".

Ipak, vedeti moramo tudi to preprosto resnico: da sem jaz napisal, kar sem napisal, je Pero moral prej napisati tisti svoj tekst. Brez enega ni drugega. Šele oboje skupaj je dijalog.

Jaz tote, recimo ji "jezusovska milost", do ljudi, ki se odpravijo delovati v organizirani politični združbi te vrste, kot je ZKS in kasneje njen derivat LDS, preprosto ne želim imeti. Naj pojasnim zakaj. Zato, ker menim, da se je Tone še kako zavedal, da deluje znotraj mafijske zločinske organizacije. V trenutku, ko je Tone sprejel odločitev, da se pridruži mafiji, sem jaz recimo sprejel odločitev, da delujem kontra aspiracijam njegove klepto mafije.

Ali sem jaz zato boljši človek od Perota? Ne, nisem! Sem pa do zla bolj rezoluten človek. Manj samaritanski,ma bolj rezoluten. Za kumunajzer talibane Slovenistana, za katere fakin dobro vemo, kaj vse so zagrešili in iz priložene fakin depresivne situacije vidimo kam so nas pripeljali, imam jaz NAMENOMA in ZAVESTNO nulto toleranco. To pomeni, da jaz menim, da je ta kamarilja svoj žeton za vladanje zapavila in zato terjam, da ta kamarilja izgine s politične scene. Ja, res je, jaz ji odrekam legitimnost pravice "tekme za javno pisarno".
Ali sem zaradi te svoje "rezolutnosti" boljši človek od Perota? Ne, nisem! Sem bolj demokratičen od Perota? Ne nisem! Sem bolj realističen? E to fakin sem! Jaz nad tank ne grem z deko, sort of speaking, hehe. 

Ma, Slovenije v tem trenutku ne bo rešil samaritanski odnos in jezusovska usmiljenost do kamarilje, ki je de facto sjebala vse, kar ji je prišlo v doseg smrdljivih lopovskih tac. Naša nacija ima nekšni gensko hibo,nal neki tacga, neskončne dobrote in tolerance, pa eto prerado zavzamemo ta gard tolerance in iskanja dobrega tudi v banditih. Pero je en tak dobrovoljček. Kar ga naredi za odličnega urednika javnega medija, predsednika države tudi. Pero je vtelešena neskončna strpnost, pluralnost in trenirana demokracija. 

To je vse krasno, ma Slovenija je zaradi pretiravanja s tovrstno potrpežljivostjo in samaritanstvom, zamudila priložnost, da komunistično zlo odloži na smetišče zgodovine. Kazen je bila kakšna že? Devastiraa družba, pokradeno davkoplačevalčevo premoženje, nenastanek in izginotje srednjega razreda, moralno devastirana družba, totalni defetizem v družbi, nikakršna gospodarska klima, optimizem na nuli, itd.

Če bi Slovenija leta 1991 ravnala kot jaz in bila malo manj mehka po Perotovo, bi tudi Tone bil postal boljši človek.

In ader wordz, Perota lahko človek ima samo rad in vsak se prej al islej vpraša, če se Petra Frankla Dobrosrčnega Prvega, da posvojit, ali se vsaj žnjim poročiti. Ma, ma zdaj je čas, ko Slovenija mora sinekurnim, za nagrado nastavljenim in na luksemburško sinekuro parkiranim rdečetalibanskim tonetom, takšnim kot so, reči S I K T E R!

Link

Ni komentarjev: