četrtek, 29. maj 2014

2399983 - nadaljevanje teze o "potrebnosti" KPK

[Bigo1]
Ampak bistvo pa vedno zgresis... Vprasanje je skrajno enostavno: ali bi moral JJ kot javna osebnost in takratni premier države, prijaviti 210k ali ne? Saj ni važno kdo je to ugotovil, dejstvo je, da je ugotovljeno, kar tudi sam ni zanikal. Verjamem pa, da pri vsem denarju "neznanega izvora" hitro izgubiš kontrolo nad vsem in hitro uide kak drobižek, žepninca, kot je teh 210k. ;) Kar jaz poskušam dopovedati je, da vi sploh ne podvomite v njegovo poštenost. Tega jaz ne razumem... enostavno si ne znam razložiti vašega banalnega pogleda na zadevo. Iskati izgovore v KPK-ju... pa sej ne rečem, če bi si oni kaj izmislili, ampak zgolj so pregledali njegovo finančno stanje in podali dejstva. Še enkrat, v čemu je tukaj problem????

Problem je v tem, da ti tu na forumu imaš gard zelo zaslepljenega brezrezervenega prokomunističnega kverulanta, da tega niti nisi sposoben uvideti, temveč si raje v podporo lastni politični slepi navijaški blaznosti konstruiraš paralelni svet, ki to tvoje stanje podpira in obrazlaga. Evo podlage za to kar sem ravnokar rekel:

Prvič: Kje sem jaz napisal kaj, kar tebi daja argument, da zatrdiš, da jaz v Janšo niti podvomim ne? To si si preprosto skonsturial. Valda zato, da se vse skupaj bolje čuje, al kak? (Da niti ne rečem, da je povsem irelevantno koliko navadnih pepetov z ulice nas meni, da je Janša čist in koliko vas meni, da ni. Tu govorimo o organih države, to pa ni neko tam šank mnenje navadnih ulićarskih in bufetskih pepetov. A očitno je vse skupaj namenjeno zgolj gnojničenju, saj je videti, da se tu gre za boj za ustvarjanje "pravilne" percepcije pri pepetih, po domaće gre za agitprop, ki se ga tempira pred volitvami)

Drugič: Ravno nasprotno, jaz terjam, da se Janšo tretira enako kot mene, pa ko jaz nenadoma imam 200k nepojasnjenega izvora, fašem obdelavo s strani rednih organov države. In ader wordz, jaz terjam, da Janšo ali kogarkoli, za kogar temeljem otipljiivih dejstev in ne nekih tam jebenih indicev obstaja t.i. z dejstvi utemeljen sum, vzame v obravnano redni organ države. Ti mi pa konstruirano podtikaš pristranskost do Janše! Wtf?

Tretjič: Moje razmišljanje je hipotetične narave, saj jaz izražam vrednostno sodbo, podajam lastno mnenje, da je KPK brezvezen organ, vendar, pozor, jaz to podajam v državi, ki ta organ de facto ima in s tem do odprave moramo realno računati in žal tudi s tem (pre)živeti. Skratka, ni mi jasno zakaj se do mnenja obnašaš tako agresivno. Čemu raje ne izraziš, mirno, drugačno mnenje o upravičenosti obstoja KPK?

Četrtič: Jaz izražam dvom v korektnost dela in moralnovertikalnost, kakor tudi v samo motivacijo in cilj, ki sta botrovala ustanovitvi tega inkvizicijskega političnega organa.

Ko so posvečene prelature v RKC nekoč uvedle inkvizicijo, se je vedlo, da so to storile s predpostavko, da njih inkvizicijski orgijaši ne bodo nikoli lahko inšpicirali, čeprav so kobajagi teoretično lahko. Njim nesimpatične pa ja. Točno tako je kompartija uvedla in sestavila KPK. Janša in opozicija so tu bili nategnjeni, kot debilni naivci. Spet! hehe.

Odtod moj odklonilni odnos in celo dvom v izsledke te komisije, podane običajno v obliki brezjajčnih mehkokurčnih "načelnih stališč in mnenj", ki po svoji vsebini in temeljnemu dizjanu ne morejo imeti večjega dosega in drugega namena kot gnojničenje preiskovancev. Dodajmo v igro še manipulacijo, ko KPK preiskovance izbira diskriminatorno pa smo tam. Imamo inkvizicijsko falango, ki služi političnim interesom ene strani.

Petič: V tako shizofreni situaciji, ko imamo trditev KPK, da Janša na tisti dan domnevno ni znal pojasniti in kasneje podano trditev Janše, da poslej zna pojasniti, ma mu KPK ne omogoča, da se bi zoper njene "ugotovitve" pritožil in pojasnil, je meni težko mirne vesti reči Janša je res neki mutil, ne da bi pri tem tvegal skrunjenje načela domneve nedolžnosti. Toliko bolj mi je to težko, ker sam vidim (Moja osebna percepcija, prosim!) tisoče razlogov zakaj ta inkvizicijska sprdačina od organa ni kredibilna, ampak meni izgleda kot skupinica praetoriancev, ki se gre osebno vendeto proti Janši osebno.

Izhod ni to, da se malikuje to KPK, ampak je izhod, da se KPK pdpravi, Janšo pa lahko takoj, brez čakanja na odpravo ali mnenja KPK, obravnavajo redni organi. Oni bi ga lahko in bi ga morali, če sploh drži trditev KPK o utemeljenosti suma, že davno obravnavati. Zakaj ga ne?

A boš mogoče trdil, da naši organi po zakonu morajo čakati, da jim aktivnosit prožijo nekšne inkvizicijske skupinice patetičnih inkompetentnežev, ki jih je na vrh naše law enforcement greznice izvrgel sistem negativne selekcije po kriteriju "kdor gaga pro-komunistično in ali antijanševko, je kul za funkcijo", zlasti za inkvizicijske funkcije, de facto v rokah udbokompartije oz t.i. "levice".

PS
Če se smeš ti, navkljub dejstvu, da jaz zapišem eksplicite, da niti ne mislim, da je nemogoče, da bi Janša, oz katerikoli SLO politik, lahko mutil, sprenevedavo manipulatorsko spraševati zakaj ne dvomim v Janševo nedolžnost, smem jaz tebe vrpašati:

Kako to, da, kljub dejstvu, da je ta država v recentnih 70 let polna šokantnih razodetij o dachau procesih, 600+ grobiščih, v jamah živih zazidanih, udbinih asasinskih pohodih, preko 100 procesih sproženih proti Janši, ki se niso končali s pravosodno obsodbo, navkljub dokumentarcih, ki z dokazili razodevajo komplot udbomafije, par dni nazaj smo videli novega, navkljub dejstvu, da je rdeča sodnija, ki je prej sodila kakor je partiji pasalo, ostala nedotaknjena na svojih pozicijah in to doživljenjsko...

...skratka, navkljub ziljonom fakin otipljivih dokazil o sprijenosti in ali vsaj sumljivosti sodnije, ki je povsem očitno prokompartijska, kako to da ti niti malo ne posumiš v njeno kredibiliteto.

A ti bi bil srečen, če bi tebe jutri nekdo obsodil indično? Čeprav sam sicer veš, da si recimo sposobne barabije, ki meniš, da je stranko dopustno funancirati iz ilegalnih virov, ma veš 100%, da v konkretnem primeru si čist, ko solza in da dokazov ni in da mora biti razlika, ko dokazi so in ko dokazov ni, nor, ko te policist ustavi treznega, napihaš 0,0 in ko napihaš 0,6.

Primer: Če Primorc Aldo Černetič Prispodobovič pije rad terana in je občasno za volanom čez nula, koma, nula, ma v trenutku, ko ga policist podvrže pihanju ima 0,0, a je po tvoje prav, da mu da 18 pik in kazen 1000 EUR? In to policist, ki ga sovraži zato, ker mu je Aldo nekoč pofukal pupiko, s katero je policist v tistem trenutku hodil!

Link

Ni komentarjev: