sobota, 2. julij 2011

1269885 - poklon Urbanu Vehovarju

Priporočam. Zelo, zelo, zelo priporočam:
tvslo.si/predvajaj/d....109252086

PS

Zelo umen mož tale Urban Vehovar, zelo umen. Jaz lahko po tonah spisanih strani tu na forumu rečem samo to: "Kaj sem vam jaz shaman govoril in govorim že 5 let". heheeeeeeeeeeeeee.

PPS

Ne zdržim, da ne bi "priznal", da mi strašno imponira, ko tako umen inelektualec in akademik, strokovnjak, tako jasno govori in potrjuje vse kar sem sam, teleban, intuitivno detektiral in žlobudral 5 let na tem forumu. Godi mi, jebiga, kaj čem se pretvarjat, da mi ne. :-)

PPPS

Vehovar je razumnik, ki je zaradi mene lahko član katerekoli politične opcije, pa se z njim lahko vsak razumen človek pogovarja in se z njegovimi lucidnimi in bistroumnimi izvajanji brez težav strinja. Ker ne sere tjavdan kot večina patetičnih ideološko kontaminiranih navijačkov, ampak govori o zadevah na temelju raziskav, preučevanja, vedenja o zadevah, resnice in zdravega skeptičnega razuma. Znanstvenik, ki razmišlja in išče odgovore pač. Kapo dol.

PPPPS

Ker sem ga poslušal že prej in v drugih kontekstih, lahko rečem, da sam z marsičem kar on govori polemiziram in nasprotno diagnosticiram, ma ta ded ima svoja stališča, ki ne visijo v zraku, s kurca dol, ampak moraš imati hudo dobre argumente da mu jih zrušiš. In ko jih, Urban po profesorsko zamišljeno prikima, ali reče da je presenečen, da bo preveril. In tudi kadar ustraja, ga lahko samo spoštuješ in se sam zamisliš ter greš svoje observacije izpraševati in preverjati. Škoda, da v SLO ni več takšnih ljudi.

Link

Ni komentarjev: