sreda, 13. julij 2011

1285640 - eni bi fašistično nasilno, brez pravih alternativ, prepovedovali avtomobilski promet

Če bi Ljubljana imela zadostno kapaciteto udobnih klimatiziranih električnih vozil javnega prevoza (tramvaj, elektrobus) in če bi politična elita Slovenije onih 20 mlijard namesto v žepe NjihovihSvojih rdečih lopovskih tajkunov in v črne fonde Kompartije, vložila v posodobitev železniške medmestne mreže, k temu pa dodala še onih preostalih 15 miljard ukradenih na druge načine, recimo preko kobajagi "sanacije" enelbe kolhozov, bi danes imeli spodoben javni sistem prevoza pa veliko število ljudi ne bi niti pomislilo v Ljubljano in po Sloveniji se voziti z avti. Po sami Ljubljani pa toliko manj. Ne bi bilo ferboten, ma ljudem se bi zdelo brez veze in nepraktično.

Švica tako dela, pa ima celo lastno proizvodnjo vlakov. Čudim se da se jim proizvodnaj vlakov izide, ampak valda Švicarji niso blesavi, kanede. izide se bodja tudi Hrvatom. In kje so še Hrvati v primerjavi s Švico, recimo.

Na Dunaju sem letno kakih cca 30 dni plus-minus. 95% časa uporabljam javni prevoz, po samem mestu pa sploh 100%, od česar je cca 20% taksi ostalo ba tramvaj in podzemna. Avto je bolj ali manj ves čas v garaži.

Po Švici, Belgiji, Nemčiji se, ko sem enkrat tam, pa itak po deželi in na sestanek v glavnem in najraje furam z vlaki. Neštetokrat sem iz Bruslja skočil v London in obratno. Z vlakom seevda. Idealka od idealke, sediš, bereš časopis, preveriš mail, opraviš telefonske pogovore. Kot bi bil v pisarni in na izletu hkrati, sam da je bolj zanimivo, hehe. Vožnaj z avtom temu do gležnjov ne seže. Normalno! Če udobni vlaki [dovolj pogosto] so, se jih ljudje poslužujemo. To je vsa modrost.

OK, roko na srce, mi imamo tudi veliko problemov, ki so lastni takšnim majhnim kakršni smo mi, recimo majhnost trga in majhna količina potnikov, ma lahko bi še veliko postorili, da na ravni nacionalnega gospodarstva in skupnosti vobče polučimo številne dobrobiti. Namreč, računati je treba, da bo ogromno ljudi, ki se vozijo v Ljubljano in Ljubljančanov samih spremenilo navade, če oz. ko dobre opcije enkrat so na voljo.

A, jebiga, v nas je bilo bolj pomembno to kdo bo na hitro obogatel s krajo (Morali so biti NjihoviSvoji maziljenci, seveda) in da se kontinuiteta kompartijske nadvlade betonira z gromozanskimi črnimi fondi nakradenimi iz državne blagajne, javno infrastrukturo so pa po balkansko na kurac nabili ter tiste projekte ki so bili pač predvsem za plenjenje zlorabili.

Zdaj nam bodo pa v taki sjebani situaciji talibani tipa Don Blento Ventipercento še zaprli center roft z imenom Ljubljana, češ Ljubljana je pljunjeni London, le tega se ne ve kdo jo je pljunil, hehe, pa bomo še center Ljubljane ubili, ker jebiga, če ga zapreš bodo Ljudje silom prilik zbežali od tam na periferijo. Še golobi bodo skužili in od tam spizdili. Vsi bodo spizdili od tam, v vseh aspektih, od stanovanja do gospodarstva. Razen starcev, ki tam imajo svoje v času zamrznjeno in v žimnico stlačeno nepremičninsko premoženje, katerega domnevna vrednost je kobajagi visoka, le da tega zagotovo ne vemo, ker se toti fičer nepremišninskega premoženja pokaže zgolj če nepremičnino prodaš. Na koncu pa nihče ne bo hotel kupiti. Ker se je, med drugim, iz avtoti tam ferboten voziti. hehe. Grejt sakses!

Link

Ni komentarjev: