sobota, 2. julij 2011

1269971 - kako bi moral pravoverni F571 pisun povzeti ankete, ki napovedujejo zmago Janše

[dalimili]
All hail the almighty Jansa. 

Sovdatova se mu lohka glih zavlece v mednozje in cuza anus, she's doing it nicely so far.

Finance ste pa tud en republiski cajtng... ko zavohate da bo po vsej bozji verjetnosti zelo kmalu druga vlada pela zacnete o njih pisati samo najboljse...

Tako je tovariši. Petra bi ob pogledu na rezultate raziskav morala reči. "Phhh, jebeš rezultate, kateri napovedujejo da bi Janša zmagal, če bi volitve bile danes, fuck that, kakšni kurac rezultati pa so to, rezultati bi pa ja morali napovedovati zmago moje BojdaLevoNaSredinske, Aj dont lajk zis rizaltz, jaz bom raje napisala, da bi zmagal Pahor, ker mi je Pahor vendarle všeč, ko je pa tak prikupno zmeden in tak lepo, y bogamy odgovorno tudy, reče da je edini Slovenec, in edini voditelj vobče, ki lahko vodi Slovenijo.....eeee... kako da kažem...eeeee....v prepad, oz fpičkomaterino".

PS

Petra, drugič ne glej kurčevih raziskav, ki nam nea so fšeč, ti lepo zamiži in opali, da bi zmagal kdo od pravovernih. How about Pahor. Zaključiš pa potem preprosto iz disklejmerjem: "Majke mi sudija, rekla mi Ninamedia in Niko Toš in to off z rekord, pa še sanja se mi tak fsak dan." Za naslov članka priporočam: "Pahorjev ugled v narodu neuničljiv tako kot tudi ugled KGB kualicje". 

Podnaslov pa: "Janši ni nič pomagalo, navkljub katastrofalnem gospodarskem stanju, absurdnem zadolževanju nacije s strani Pahorjeve vlade med mandatom, padcu zločinsko naravnanih reform in zakonov, poimenovanja psice sez psihodeličnim in pomenljivim imenom "The Đoj", Janše večina ne bi izbrala, pač pa samo in izključno Pahorja. Ker se folk pač ceni".

To understand what is going on, evo ga spet:
tvslo.si/predvajaj/d....109252086

Link

Ni komentarjev: