torek, 26. julij 2011

1298427 - razlaga termina susak-style

[febo7]
susak stajl ?!? zgleda mi podatek ali dva manjkata...

Naši sosedje, bracki nam narod Arbatof (Uradno se jim reče Rvati) imajo en krasen otok v Jadranu, kjer živi klan ljudi, ki se medsebojno imajo tako zelo radi, da se že dve stoletji parijo izključno medsebojno. Zato je genetska raznovrstnost tam takšna, da niti na 99-i decimalki ne zaznajo razlik. Najmočnejši genetski marker jim je marker, ki je v teh dneh znanstvenikom poslužil kot dokaz, da je v Evropi prišlo do parjenja med homo sapiens sapiensom in neandertalci. 

Zgodilo se je pa prvič menda tako, da je mimo neandertalskega tropa neverjetno močnih in mišičastih samcef, ki so zgledali kot bi ravnokar prikorakali iz fintessa v BTC Atlantisu, prikorakala skupina, za takratne standarde slabo poraščenih homo sapiens sapinsofskih pupik s polnimi košarami borovnic, ki so pele "...

...Živé naj vsi naródi,
ki hrepené dočakat dan,
da, koder solnce hodi,
prepir iz svéta bo pregnan,
ko rojak
prost bo vsak,
ne vrag, le sosed bo mejak!". 

Homosapiensice niso imele niti teoretične šanse, ko se jih je lotila horda neandertalskih roftarjev, ki so se jim [skoraj] neporaščene homosapiensice zdele seksi fpičkomaterino. No, ko so se kot posledica tega posilstva rodili otroci, so jih menda izgnali na Susak, hehe. Majke mi sudija!

Sprva je to bila nekšna njihova lokalna roftarska muha, češ, gredo se svojo ekskluzivno medsebojno ljubezen in ksenotom kažejo iztegnjenega sredinca.

Kasneje se jim, tako kot nam, sploh več ni bilo treba kaj posebej truditi, ksenoti iz sez žnjimi itak nea so hoteli nič imeti. Ker so bili spričo genetske degradacije kot posledice incestnih seksualnih interkorsof tako zelo spačeni, da so bili agli kot Darja Laftižar Bebler.

Mi zaenkrat, hvala bogu, v Sloveniji prakticiramo Susak komjuniti lajf-stajl, zgolj v gospodarckih in političnih sferah. V novinarstvu in med intelektualno elito imamo same levosučneže, na oblasi imamo že 65 let komunajzare, posledično nam pa v gospodarcvu rulajo zemonsko-kartelni podmizno-rentarski klani. V družbi pa nenehno doni ena sama politična doktrina: s pomočjo državne represije izvajan nasilni egalitarizem oz. po domaće uravnilovka za plebejce, nomenklaturni ekskluzivizem za NjihoveSvoje maziljene posvečence in ksenofobija do srednjega razreda in svobode. Teh dveh tujkov - libertarnosti in novega entreprenerstva, naša ksenofobnost ne tolerira in ne dopušča. 

Tisto zares zaresno "suskovanje" na področju fizičnega parjenja pa pri nas, [ksreči!], ne odide dlje od tega, da nečaki in ali nedojebani strici, deflorirajo svoje ravnokar seksualno prebujene in komajda dozorele nečakinje. Le redkokje, v zares ornk zaroftanih roftah, se dandanes, sorodnika iz recimo drugega kolena tudi poročita. Zlasti, če se deflorativno onegavljenje ponesrečeno konča z nosečnostjo inkriminirane mladenke.

Gospodarsko in politično suskovanje, pa, kot rečeno v nas cveti že od pamtiveka, ki je pod komunajzari dobilo dodatni vzgon po letu 1991, ker se je pod firmo naziinteresa dalo prodati izolacionizem in protekcionizem namenjen izključno maziljenju NjihovihSvojih zemonskih klanov in kartelov inih, ter protekcija kompartijske pozicije, njenih črnih fondov in nadvlade, ter maziljenje raznoraznih fejk prostozidarskih bratovščin ustanovljenih izključno za legaliziran suspenz prostega trga oz. legalizirano podmizenje, ki so tako številne, da jih je težđko našteti. 

Poteka pa vse to najbolj pogosto pod alibi parolo domoljubja in nazi-interesa, kot nekšnega ultimativnega izraza kolektivnega klanovega uma in stanja duha. 

Tovariš Bifši je to nekoč menda definiral tak: "Rapidno mor anastati sloj naših slovenskih lastnikov-kapitalistov, da nam tujci ne vstopijo v lastništvo". 

Tovariš Maks Tajnikar na TiVu v prajm tajm: "Krasti se je moralo [med prihvatizacijo], ker je moral nastati sloj naših lastnikov, ki pa denarja niso imeli, da bi firme kupili, torej je kraja bila na nek način instruktivno požegnana od postave same".

Tu na forumu je neka pupa vse skupaj nekoč zaokrožila in strnila v to izjavo. "Raje vidim, da me frit natepavle moj slovenski nazi-interesni Šrot, kot pa da me [v vađajno] nabrisavle nek kurčef kseno, ki se bi rad polastil slovenskih svetih podjetij." -konec citata-

Grejt sakses! 

Tota pupika ima od tega da njen nazi-interesni Šrotek zadovolji svojo fritzlofsko-suško incestuozno slo po toplem anusu zavednih Slovencef in Slovenk, toliko đoja, kot ga ima konj ko njegovemu gospodarju za zmago na dirki podeljujejo pokal, njemu pa tačas nihče ne da, ne vode in ne ovsa, kar je povsod običaj. A jebiga, pupika je trdila, da njej je to neviden đoj, hehe.

Link

Ni komentarjev: