ponedeljek, 13. maj 2013

2112923 - psihoanaliza pizdekov, ki druge obkladajo z "Janševimi verniki"

Ne vem zakaj meni očitaš, da sem vernik JJ.
JJ je bil tu samo primer, ker je pač on edini, ki je ta moment na sceni v roli konkuranta še bolj temnordečim komunistom kto ej on sam, in ej pač žalibog edini relevanten tekmec temnordeči kamarilji. Ti si ga očitno, tak kot jaz v prejšnjih mandatih in seveda ne več v tem, volil kot manjše zlo, ma še vedno zlo.

Če nisi opazil, jaz vse to, kar sem povedal na primeru Janševega koaliranja, terjam od vsakogar na politični sceni. Nihče ne bi smel koalirati s kučanistično tolpo. N I H Č E!

Nimam pojma, kaj ste eni toliko obremenjeni z Janšo, da vsakomur, ki pride mimo in reče "Janša ne bi smel koalirati s komunisti, če hoče obveljati za normalnega", hitite govoriti, da je Janšev vernik.

S tem, ko sem povedal kaj Janša (ali kdorkoli drugi ki hoče biti normalen) ne sme koalirati s komunisti, nisem še nič povedal o tem, ali je Janša moj ideal politika.

Ravno nasprotno, v množici postov sem elaboriral, da Janša sploh ni niti približno idealen, da je šel celo poglobiti komunistično zlo v zakonih, recimo pred kratkim sprejeti zakoni, so vsi po vrsti poglobitev komunističnega zla.

Btw, lamentiraš, da se iz opozicije ne da nič spremeniti, kar da slutiti sporočilo v ozadju, ki je kolosalna papazjanija, ker očitno namiguješ, da pot do eliminacije komunističnega zla vodi preko koaliranja s komunističnim zlom.

Seveda se iz opozicije ne da nič spremeniti, ma, a je zato treba iti v koalicijo s komunajzer spakami? Pa doseči kaj že? To kar so ravnkar dosegli Janša, njegov AndrejSšajerske™ in tovariš Tonin? Da so vse zakone naredili še bolj komunistično lopovske, pa so jih komunjare iz koalicije in komunjare iz opoziciej sprejeli smejoč se od zadovoljstva, Tonin je pa povrhu vsega še glasoval za Kučanove privilegije.

A to je ta pot? Mislim, pomisli malo, kaj lahko človek, ki bi rad iz zakonov eliminiral komunistično zlo doseže, če gre v koalicijo s komunističnim zlom? mar doseže več, kot če je v opoziciji komunističnemu zlu? Pa jebotealah, a vam res ni jasna temeljna logika, da oče ne more obraniti hčer od posilstva tako, da se pridruži posiljevalcem in jo še sam posiljuje. Koalicija s posiljevalci!

Link

Ni komentarjev: