sreda, 29. maj 2013

2129641 - je naklada res indikator kakovosti Dela?

[simona2]
Medijem ogledalo nastavi kar trg, kupci... Najboljse je Delo...ta ima najvec kupcev, narocnikov....

Simona, za to modrost sem ti najprej in na prvem mestu prpopal pluska, ampaaaak..

...hkrati te želim opomniti, da si, očitno sprovocirana z nevmestnimi in netaktnimi očitki, padla na limanice in se odzvala podobno nekompletno in netaktno, torej nevmestno.

Medijem je sicer, tako kot vsem biznisom, življenjsko važno, da se proda dovolj izvodov in pridobi dovolj prihodkov iz oglaševanja in drugih prihodkovnih tokov. To je legitimen refleks medijev - podjetij, neki takega kot hranjenje in pitje vode pri živih bitjih.

Ampak, jebiga, tu je še en vidik. Vidik civliziranosti iz katerega je naprej izpeljan, ne le novinarski kodeks, pač pa tudi temeljne civilizacijske vrednote človeštva, tiste, ki, ko jih upoštevamo vsem nam omogočajo, da svojim otrokom in mamam lahko pogledamo v oči.

Za ilustracijo, da skrajšam pisanje, te bom vprašal absurdno robno vprašanje: Ali bi bilo prav, da Finance k vsem svojim 50 tisoč izvodom naklade vsak dan prilepijo vrečko ekstazija, ali pa dva domnevno bolj benigna špinela travce in ceno izvoda temu primerno dvigne, ter s tem zasluži prepotreben keš oz dobite šus čistega superprofita, ki ga rabite za obratovanje in profit lastnikov? Maksimiziranje izplena iz stika z že osvojenimi kupci, de™. Up-sell takorekoč, de™.

Junouvotajmiin? Seveda veš, žaljivo bi bilo že, če bi te to resno vprašal in ne le ilustrativno retorično, zato se ti za vprašanje opravičujem.

Novinarji hočeš nočeš imate tudi človeško-civilizacijsko odgvornost. Imamo jo vsi, ma vaša je na potenco 1000 v primerjavi z odgovornostjo proizvajalca plastičnih folij, ki recimo ne sme biti brezksrupulozen do okolja in tiste svoje folije proizvajati na tako zelo neodgovoren način, da zato recimo vsaka deseta moška entiteta med živalmi in ljudmi na svetu postane neplodna.

Novinarji imate posebno odgovornost že zato, ker se vaše pisanje lahko kot bumerang vrne nazaj v glave ljudi, vred z vašimi člani družine in vami. Zato ni vseeno, ali Finance svoje peneze zaslužijo z ekskluzivnim razkritjem šokantne resnice, recimo o bullmastifskem sodomističnemu kejzu, al ga zaslužijo z nedogovornim tabloidnim proliferiranjem šokantnih rekla-kazala Delovih karbarizmov o sodbi sodnice na Dunaju. Mislim, da ne potrebujem vprašati ali se strinjaš.

In, da se razumemo, razlog, da sem ti dal plus je ta, da se mi zdi povsem legitimno, če nekdo ustanovi časopis in se odloči, da mu je poleg profita, ki ga želi doseči, takoj na drugem mestu cilj, da z uredniško politiko poskrbi, da je časopis tak, da svet pomaga preoblikovati v smer nazorov in prepričanj lastnika.

Če so se lastniki Dela oz "lastniki" iz cne rdečega somraka, ki Delu rulajo, iz katerihkoli razlogov odločili, da hočejo imeti prokompartijski oz kompartijski agitprop časopis, a se tudi profitu sicer ne odpovedujejo in če za to svojo vsebino de facto imajo dovolj naročnikov-bralcev in dovolj naročnikov-oglaševalcev, potem je tvoja pripomba o trgu povsem na mestu. Komur tako Delo ni všeč naj izvoli na trafiki, ali na internetu kupiti drug medij oz oglaševati v drugem mediju.

Še en aspekt je, ki pritrdi tvoji logiki o trgu. Meni recimo Delo ne diši, ker je po mojem mnenju ultratalibaniziran boljševiški tabloid oz servis kompartijskega agitpropa. Ni mi zoprno samo to nabijanje v smer ultratalibanskega boljševizma komunizma-fašizma, temveč tudi, za samo populariziranje te ideologije, povsem nepotrebno laganje, oz karbarizmi.

Ne glede na to, kadarkoli smo hoteli dati oglas za zaposlitev v tiskani medij, smo ga dali tudi in na prvem mestu v Delo. Zakaj? Jebiga, zato, ker je dejstvo, da toliko in toliko ljudi iz različnih razlogov bere Delo in če dandanes sploh kje pogledajo v tiskani medij za iskanje oglasov za zaposlitev, je to tudi Delo.

Toliko in toliko izvodov pač je brutalno tržno dejstvo. Lahko krilimo z ročičkami in gagamo "na žalot...na žalost..:", ma facti bruti so facti bruti. In ko se kadrovik tistega jutra loti dela za naročitev oglasa, se ne bo najprej ukvarjal z iskanjem načina kako svet rešiti pred komunisti oz kako poravnati "krivo Drino", ampak bo pragmatično dal oglas v najbolj perspektiven medij z domnevno najboljšim dosegom in izplenom. In to vedo tudi ti komunisti, ki Delu rulajo, hehe. Zato v svoji poziciji na trgu neznansko uživajo in si mislijo, jebite se antikomunisteki, tudi vi kontribuirate za komuniste, ko Delu date prihodek. Vem, perverzno je, ma tak je ta svet!

Če bi mi asistentka prinesla v podpis predlog, da damo oglas, ter, da naj jaz izberem, ali v Delo ali v en drug enakovreden po učinku medij, ki ni rdečetalibanski, ampak je strogo strpno-sredinsko-liberalen, bi seveda oglas dal temu drugemu, če ga pa ni pa jebiga, trg je trg. S tega zornega kota imaš ti 100% prav glede sklicevanja na trg.

PS
Nekoč sva se že o podobnem vprašanju tu "pogovarjala" in sem ti povedal zgodbo, da na letalu marsikateri tuji medij preberem od prve do poslednje strani in me stil pisanja tako zelo vznemiri, ker tam v novinarjevih izvajanjih ni in ni na spregled nikakršne malicioznosti in pompoznega ter tendencioznega tračanja, pa se jaz sam vase po nekjakrat zaletim, ko tako podzavestno spontano predvidevajoč "kam novinar napeljuje", ostanem na suhem, ker dalje v tekstu ugotovim, da ni napeljeval tja v pričakovano smer, ampak me je [ugodno] presenetil in je ostal popolnoma fer in nemaliciozen do akterjev o katerih piše. In potem mi dušo zalije občutek blaženosti, ker se mi prikaže, da svet ni tako grd, kot sem jaz mislil, da bo novinar na koncu pointiral oz "napeljal", hehe.

Priznam, grešen sem, priznam pretežno branje slovenskih medijev, me je distortiralo, hehe. Odprem sobotnjo prilogo Dela in tam me drMarkeš distortira, da točno vem, da bo v tekstu Janša grd in vsega kriv in Alenčica fina rešiteljica. In glej ga kurca, točno tako se izteče Drmarkešovo nabijanje. Vedno in brez greške, de™!

Ne moreš da zgrešiš. Ne rabiš brati članka. Niti časopisa ne rabim kupiti, vse vem vnaprej, de™, sej praum de,™, zelo preprosto, de™.

A ipak, Dela čez teden ne berem, v soboto pa ga imamo naročenega zgolj zato, ker je fizični format tak, da je ženi fin za solato od mame nosit in za pod posodice s hrano za mucke, de™.

Jaz opica iščem svojo trivijo v soboto zjutraj, pa včasih pogledam samo strani o avtomobilih, včasih mi pa vrag nea da miru, pa se mazohistično kontaminiram z Drmarkešom in onim nadgenijalcem Crnkovičem.

Drži pa, da mora človek včasih preučiti tudi kaj gaga neprijatelj, nje™. Don Vito Corleone je sinu Michaeleju dal nasvet: "Keep your friends close , but your enemies even closer". V tem smisl bi ajz morla Delo naročiti tudi čez teden in ne el Delo, ampak tudi Dnevnik in Mladino, de™. ma, ko jebe Don Vitove modrosti, tega pa ipak ne mislim početi. Tak mazohist pa ne morem biti, pa da me jebeš!

Vsi mi moramo nenehno misliti kako dovolj svojih storitev, idej, proizvodov prodati trgu, oz kako zaslužiti čimveč penezovf ali vsaj "dovolj" penezof. To je kruta realnost tega sveta.

Ma, zato nas naše matere ne učijo, da naj kar preskočimo vse to nizkoprofitabilno udejstvovanje v lajfu in se vsi lotimo hitrih poti do keša s preprodajo drog, ali prodajo svojih duš hudiču za dober profit na ta ali oni način.

In nikar mi naj nihče ne hodi s teorijo, da je dopustno vse, da se le proda izvod časopisa, ali oglasni prostor. Ker ni! Češ, da drugač ne gre! Ker gre! Češ, da je publika v SLO pač večinoma takšna - terja pro-rdečetalibansko vsebino. Ker jo ne!

Tudi naša solata, podloga za mačjo posodo in oglasi so zdaj del te kobajagi corpus delicti statistike, na katero se opirajo te veleumi, ma kakorhitro se bi pojavil liberalni medij enakega fizičnega formata, a s kakovstjo pisanja enega svetovnih dnevnikov, bi hitro imeli statistiko, ki bi pokazala čisto drugo sliko.

In bi veleumi polizali, kar na tla pljuvajo že 23@45™. Nenadoma in čeznočno bi kobajagi Slovenija iz ultraboljševiškotalibanske morfirala v sredinskoliberalno, civilizirano in strpno. Statistika je kurac, ker te lahko tudi zapelje, de™.

Link

Ni komentarjev: