ponedeljek, 4. februar 2013

1991846 - fundamentalna razlika med našimi in tujimi mediji

Ko berem resne tuje časopise imam problem. Redno me popade, da bi prebral vse od naslovnice do zadnje strani. Kar je po svoje mali absurd. Recimo FT od naslovnice do zadnje strani. Vse razen borznih listingov.
In med temi seansami sem ves čas evforičen in nekako čustveno nedojeban. Zakaj? Zato, ker vedno znova pozabim, kaj je tisti občutek, ki me preveva in me spravlja v to stanje nedoločljive in definiciji izmuzljive neizpolnjenosti ter neke vrste miselnega kaosa v formi prehitevanja samega sebe. In vedno znova najprej pozabim kaj že je ta filing, potem se na koncu spomnim kaj je to. 

Spomnim se, da sem od branja slovenskih medijev poškodovan, pa me odsotnost škodoželjnosti in suha racionalnost avtorjev v tujih medijih zabrišejo v stanje evforične vzhičenosti, ki me vedno znova iztiri. Ker podzavesto v vsakem naslednjem stavku pričakujem, da bo avtor pričel ples škodoželjnosti, malicioznosti in destrukcije. Pa ne! Pa me eto pusti nedojebanega, hehe.

Ko berem desperadosa Đejpidija pa seveda imam natančno kontra občutke in me zabriše v natančno kontra stanje spet ene take kontra nedojebanosti, tokrat seveda z negativnim predznakom.

Vse, kar sem iz tega članka izvedel je, da desperados Đejpidi sovraži Janšo. E pa nisi rabil, tovariš Đejpidi. To že vemo. Ne rabaš nam na taužent načinov servirati to svojo čustveno bedo.

Zamišljam si kako bi taisti članek izgledal, če bi ga spisal novinar Financial Timesa. Ts.ts.ts, Slovenija moja zblojena! Mar je nam res treba vsega tega strupa in zlobe? 

OK Đejpidi, nekoč si zaradi tega okrcal nas forumske desperadose, hehe, ma ti si ipak tu neki avtor in ne forumaš. Ne ga srat pubec, porkamadona!

PS
Pero, daj jebote, formiraj na Financah nekšno rubriko z recimo menom "Klub strtih src", pa noter puknaj Đejpidija, Spomenko, Karbo in kar je še takih avtorjev, Pa naj tam na ziljon načinov izrazijo svojo bolečino oz naj izlijejo te emocije, ki jih čutijo do Janše. Od forumašef pa zraven komentirat pripusti le Čarlija in Jugoklokans, ter vse ostale, ki ti dajo častno pionirsko, da Janšo sovražijo dovolj močno. Pa naj tam orgazmirajo kaljektivno, nje.

Link

Ni komentarjev: