četrtek, 28. februar 2013

2028387 - kje se kaže pomanjkanje domoljubnih idej

[miroko]
Mislim in upam, da se motiš.
Če ne Janša, (ker ne bo hotel), pa nekdo z enakimi domoljubnimi idejami.

"Domoljubne ideje", kadar so alibi za zasužnjenjenje, sistematično pavperizacijo in totaluravnilovko lastnega naroda v enaki bedi so nič drugega kot najhujše od najhujših - satanske ideje. 

Zato je moje sporočilo vsem slinavcem, ki se mi slinijo z nazi-interesi in "domoljubnimi idejami" naslednje: Sikter pizdek, jebi se ti in tvoje domoljubne ideje!

Če bi Janša res gojil domoljubne idje, bi moral predlagati takšno pokojninsko reformo, kot je na primer švedska. Amen! In brez izgovorov! B R E Z   I Z G O V O R O V! Nič ni več vredno od narodove in osebne svobode in svetega načela fer družbenega dogovora, v katerem nihče ni ropan in zlorabljan od preostalega dela skupnosti! Slovenija je satanova hiša v kateri srpokladivarski fritzli in žnjimi v kohabitatu delujoči drugi politični kamariljniki nenehno zlorabljajo 99% nacije!

S svojimi sodržavljani oz sonarodnjaki želim imeti samo en odnos - fer sožitje brez davčnega aparthaida, prispevkovnih reketov in pokojninskega ropanja. Skratka brez lopovluka in divjanja komunističnih tolp na moj račun oz v mojo škodo! Brez otimačine s pomočjo represije po komunističnih tolpah ugrabljene države.

Na žalost je Janša v vseh omenjenih aspektih ravno v tem mandatu nečastno kolaboriral s komunističnimi tolpami. (In ker nihče trenutno ne pazi kaj se dogaja v ozadju, to še ni vse, čakajte, da vidimo novo delovno in davčno zakonodajo). Za izgovor je pa imel, da mora ohraniti državno blagajno solventno za vsako ceno. 

E pa, nabijem jaz na kurac takšno državno blagajno, ki jo tolpe prosto ropajo že 22@45™, ko pa ciklično pride naokoli nevarnost bankrota, se vsi, komunisti in domenvni njihovi oponenti v politiki zdilajo, da mene znova oropajo in znova izpostavijo trajnemu sistematičnemu ropanju.

Takšna država naj kar lepo propade in izgine z obličja tega sveta, meni ona pomeni samo zlo, nasilje, zlorabo.

Link

Ni komentarjev: