torek, 26. februar 2013

2025252 - bi matriarhat kaj pomagal v tej godlji?

Ko sem bil mlajši, manj izkušen in seveda temu primerno bolj naiven, sem nekaj časa verjel, da v Slovenistanu spričo pošastne kontaminacije s toksini komunistične lopovske "morale", moški v prevladujočem procentu populacije lažejo, kradejo, mutijo, podmizijo, se sprenevedajo, fejkajo in to pa to. 

Za slovenske ženske, te žlahtne rožice vesolja, sončeca shamanova nenansitna, sem verjel, da fejkajo samo tu pa tam kakšen orgazem, podatek o teži in starosti, pa še to večina njih ne, saj ne potrebujejo, ker so naše ženske večinoma fit in le redko predebele, za razliko od moških, kjer je te štale veliko več.

Ravno kontra naravnim danostim, kar dosežku naših žensk daja še dodatno veličino. Slava to jest glorija jim!

No, ko so se v etru pojavile novice o političarkah, ki so mutile z najemi poslovnih prostorov pri frendih, pa o političarkah, ki so mutile z diplomami in dokumenti, se je moja vera nekoliko omajala, seveda. Še vedno verjamem, da je vsaj del te histerije bil posledica agitpropovskega gnojničenja in, da te pupike ipak niso niti pol tolikšno zlo, kot so nekateri lažljivi in nategunski slovenski wanabe dedi.

Navkljub vsemu do sedaj slabega na površje izplavanega o pupikah Slovenistana, drage moje Slovenke, sončeca shamanova nenasitna, še vedno menim, da ste veliko bolj normalne in moralne, kot pa moški del populacije, ki je precejšenj del svoje kredibilitete in viteškega dedofstva zapravil. Mamico jim lopovsko in nategunsko!

To moje navdušenje seveda ne velja za babure tipa komsomolk Bratuškove, Kresalove, Ko Ciperjeve, Tovšakove, Cerarejeve in podobnih, ma izhajajoč iz nekih drugih žena v moji okoloci počasi začenjam verjeti, da je edini način, da se Slovenija losa komunističnega zla, toksinov okužbe s komunistično brezbožno plenilsko tolparsko amoralnostjo in podobnih oblik zla, da Slovenija znova faše par tisoč let matriarhata. 

V tem smislu imam zamisel, da se nemudoma ustanovi stranka pravih žensk Slovenije, stranka v kateri je vstop dedom ferboten.
Jaz se prostovoljno javim za ideologa in propagandista stranke (pro bono zunanji izvajalec, nje).

Nisem še slišal za slovensko mater, ki bi svojega otroka učila, da naj krade in v nesrečo spravlja druge ljudi press. Slišal sem pa ziljon očetov, ki so običnemu prevarantstvu oz. obični kraji svojih otrok ploskali in njih "iznajdljivost" hvalili, kakor tudi očetov, ki so bili ponosni na sinove, ki so neodgovorno trosili svoje seme oz prezgodnje ejakulate okoli potem pa rep med noge, otroka pa naj vzdržuje in gor dviguje mati, ki jo je tak pizdek vnesrečil.

Najhujši od vseh so tisti očetje, ki so mirno opazovali včlanjenje svojih sinov v kompartijske tolpe. In bogami nekatere matere tudi, čeprav po mojem večina sinovom vsaj enkrat položi na dušo to " Sinek moj, beži stran od politike, to ni za poštene ljudi, veš". In v Sloveniji iti stran od politike pomeni v 90% primerov držati se stran od kakega kompartijskega derivata ali reciklata.

Link

Ni komentarjev: