DARS je treba ukiniti in ne privatizirati. Odkod sploh ta dijabolična ideja?
DARS je problem zato, ker so komunistični bleferji oz nateguni hoteli EU in svet prevarati, z izgradnjo potemkinovskega pročelja na katerem piše, da je neki oddelek nekega državnega ministrastva oz resorja, kar čez noč postal podjetje. DARS nikoli ni bil podjetje, bil je zgolj administrtivna enota, konto v državnem proračunu. Lagali smo EU in svetu, pa nekega dne sami začeli verjeti v lastno laž.
Kako naj privatiziraš konto v državnem proračunu?
Raje naj nehajo blefirati da je konto v državnem proračunu podjetje! Bi šlo?
Ta jebeludzbunjenog, temeljen na blefu, laži in nategunjenju, me spominja na oni vic o mulcu, ki v Nami napade Ljubljančana z vprašanjem "Stric, a ste vi Kitajc?". Žabar mu, med ogledovanjem blaga na policah v veleblagovnici, nekajkrat strpno odgovori, da ni, mulc ga pa vztrajno nadleguje z enakim vprašanjem.
Na koncu oni žabarski model ves znerviran eksplodira, pa reče: "Dobro, jebentiboga nevzgojenega, dobro, sem, Kitajc sem, si zdaj srečen?!" . Mulc pa na tej novi platformi, ki je vzpostavila trditev, da je DARS podjetje, pardon, da je oni Ljubljančan Kitajc, nesramno vpraša. "Če ste Kitajc, kako potem, da nimate poševnih oči?". Naši fohidiotski ekonomsko-kobajagi-strokovni papki pa: "Dooooobrooooo, zdaj, ko smo, kot platformo vzpostavili oz. etablirali laž, da je DARS podjetje, zakaj ga ne privatiziramo?"
DARS odpraviti, vzdrževanje in gradnjo avtocest, pardon, čisto vseh državnih cest, naj vodi in usmerja nekaj, kar se imenuje direktorat, al nekaj takega v ministrstvu oz državnem resorju za promet, izvajalci vzdrževanja in gradnje pa naj temeljem javnih razpisov in dolgoletnih pogodb bodo privat podjetja. Lahko tudi tako, da se celo leto porabi za pisanje pogojev, ter za izbiro izvajalcev in podelitev dolgoletnih koncesij oz poslov.
Če se pa pod "privatizacija DARS" ima v mislih tisto, kar so gagali na Hrvaškem pa odstopili od ideje, po domače dajanje avtocest v koncesijo nekomu drugemu, ki potem prosto oblikuje cene vožnje po avtocestah, potem je treba takoj reči, da to v Sloveniji sploh ni opcija.
Zakaj?
Zato, ker so se taisti komunisti z vsemi silami prizadevali in to tudi dosegli, da se avtoceste gradijo tako, da na nobenem od štirih krakov križa ni možno voziti po alternativni državni cesti rezervirani za promet motornih vozil s, po zimi in po leti spodobno uporabno hitrostjo in kakovostjo in varnostjo, da bi te ceste lahko bile uporabne alternative avtocesti, katera bi posledično bila postala zgolj "luksuzna izbirna opcija za tiste, ki so pripravljeni plačati za lux vožnjo".
Priznajmo si, naša požrešna komunistična pamet je podlegla svoji sli po fritzlovskem posilstvu nacije že v času gradnje avtocest, zato danes nimamo te opcije. Namerno so, povsod, vsaj na enem dovolj dolgem delu, AC zgradili po trasi nekdanje DC rezervirane za vožnjo MV. Vožnja po avtocesti je de facto edina opcija, plačilo te vožnje pa potemtakem trošarina oz davek. Amen!
Kakorhitro razumemo to, in kakorhitro v enačbo dodamo dejstvo, da so avtocestni kilometri in površina manj kot 10% vseh kilometrov in površin cest, ki jih gradi in vzdržuje država, moramo zaključiti, da je popolnoma brez smisla teh nekaj procentov zaračunavati na poseben način, če pa vseh preostalih preko 90% ne zaračunavamo na tak način. In preiti takoj na zbiranje enake količine denarja na enak način kot za preostalih 90+%.
Odpravimo vinjete za osebne avtomobile in to zaračunajmo enako kot vožnjo po drugih državnih cestah potom dajatev ob registraciji in potom dviga trošarin in nadomestil. Amen!
Da niti ne omenjam, da je tudi Simona v tem članku znova omenila eno drugo resnico o slovenskih davkih, ki je, da smo že iberobdavčena nacija, ki dodatnih davkov ne prenese. Skratka, toliko smo že obdavčeni, da tega dodatnega davka za vožnjo po AC sploh v resnici ne prenesemo, vsekakor je pa neutemljiv vsak dodatni davek in še bolj nutemeljiva metoda pobiranja davka potom nekih dragih nalepk v vozilih.
Tovornjaki pa itak morajo dobiti dovolilnice, pa naj takrat plačajo še cestnino, ki ustreza konkretni dovolilnici, lahko pa tudi kombiniramo z registracijami in celo s kakšno teghnologijo, radijsko recimo kot v Avstriji.
Če se danes naredi privatizacija DARS in z njo še avtocestne infrastrukture, se bo stanje samo še dokončno in za vedno poslabšalo, saj bodo taiste tolpe, ki so Slovenijo ropale in izropale, bile najverjetnejši kandidat za kupca, kar pomeni da bomo te rdečetalibanske tolpe nagradili in jim v roke dali, za večno, eno garantirano pot za reketiranje te nacije. Cene vožnje bodo seveda določali po svojih potrebah.
Če bo po enakem vzorcu sledila še privatizacija proizvodnje in distribucije elektrike in črpanje in distribucija vode, bomo slovenski državljani učinkovito zasužnjeni. Najbolj zasužnjeni na svetu. Dodajmo v sliko še zadolževanje države, potom katerega smo v dolžniške sužnje že zabetonirali bodoče rodove tam nekje do leta 3000, pa imamo kompletno sliko suženjske dežele na sončni strani Alp. Bravo Butalci! Grejt sakses!
Ni komentarjev:
Objavite komentar