torek, 5. marec 2013

2035365 - kaj je bolj patriotsko dejanje od obešanja zastave

[Maj]
Od osamosvojitve naprej poznam našo zgodovino odlično.

Ob osamosvojitvi sem bil tako ponosen, da sem celo sam z mamo sešil našo zastavo, ker se jo nikjer takrat ni dalo kupiti.
Eden zelo redkih sem jo tudi obesil za vsak državni praznik.

Pozimi sem jo pokuril, ker me je res zelo sram v kakšni državi živim!

Glede na to, da si tu vedno vzpodbujal in javno gagal v prid komunajzer plenilskih tolp, si na vsakih volitvah tvorno prispeval k gnitju Slovenije oz njeni devastaciji. Obnašaš se kot eskimski primitivci "tamo dole negde južno", ki iz hiš imajo odtoke speljane kar na ulico, kamor odmetavajo tudi čreva in kože ovac, ki jih požrejo, potem pa kobajagi pristno vihajo nos, da tam na ulici neznansko smrdi. Bog ve zakaj, nje!

Ko boš ti in tebi podobni nehal voliti komunistične reketarsko-plenilske hijene in nehal gagat po forumih vzpodbude Kučanovim NovimObrazom "Bavo Borut" in podobno, bo Slovenija sploh krenila na pot ozdravitve. Do takrat pa "Šuti, samo šuti moj sprenevedavček mali!"

Link

Ni komentarjev: