torek, 5. marec 2013

2034614 - če bi Kučan lansiral Fritzla kot Nov Obraz™

Če gaga njemu všečne ideje, povprečen Slovenec ima takoj neskončno benevolence do morilca sociopata. Zlasti, če se v etru pojavi kot oponent nekomu, ki je frustriranemu in od agitpropa primerno nadrkanemu Slovencu ogaben. Pri nas bi tudi Fritzla izvolili, če bi nastopil, kot tekmec... eee... recimo Janši.

Dovolj bi bilo, da tovariš komunistični predsednik Slovenije pomilosti Fritzla, kar bi ga garant, pa da Fritzl, kot NoviPObrazVPolitiki™ stopi na predvolilni oder, recimo maja meseca tam gori ob delouskem ognju, oblečen v rdečo majico s srpokladifcom, ter v Kučanovi maniri izreče neki tacega:

"Pravijo, da sem zločinec. Celo zver mi pravijo. Dobro. Storil sem napako, spodrsljaj takorekoč se mi je pripetil seveda sem. Hotel sem hčer zaščititi od zunanjega pokvarjenega kapitalističnega sveta in pri tem sem se nekoliko zmedel pa pretiral. Močno pretiral. A, dragi moji Slovenci, mar je ena sama resnica na svetu? Mar samo eni imajo pravico svoja mnenja vsiljevati ostalim, kot edino resnico? Resnic je več! Majke mi sudija! Jaz imam svojo, nekdo drug ima svojo, nekdo tretji pa svojo... Vsak lopov in motenec in sociopat in nategun ima svojo, nje™. Sprava med nami Slovenci je pomembnejša od preštevanja grehov za nazaj... važna je Slovenija.... važno je odgovorno gospodarjenje... važno je, da manager ima veselje do socialnega kapitala... blah... blah... blah..."

Po nastopu tovariša Fritzla bi Mojca Pašek Šetinc vzhičeno pristopila naključnemu Slovencu v publiki in ga vprašala. "Vidim, da ste zelo zadovoljni z nastopom tovariša Fritzla, so vam njegove ideje všeč.... boste volili za njega? ...kaj pa domnevno dogajanje v kleti?"

"Jaz bom volil za gospoda Fritzla... vidi se, da je za Slovenijo in Slovence... tudi za delavce in malega človeka mu ni vseeno..."

"Kaj pa klet?"
"Kot rečeno, vsak sam lahko sam vidi, da je to en dober in prijazen človek. Zdaj, če se mu je pa hčerka nastavljala in izzivala njegovo moško slo... saj veste, vsi smo rdeči pod kožo, brez nč ni nč... za tako zadevo sta potrebna dva..."

Iz publike se bi tako kot po nastopu tovariša Fritzla razlegel huronski aplavz, na volitvah bi pa zmagal tovariš Fritzl.
Logično! Slovenija ve kaj so prave vrednote! Slovenci so vse sami intelektualci, ki razumejo kdo je kdo na politični sceni in kaj je vredno podpore, de™.

Link

Ni komentarjev: