sobota, 7. december 2013

2287841 - zakaj je Janša kljub nekaterim grehom še najmanjše zlo

Jaz sem svoj wishfulthinkerski idealni razvoj dogodkov opisal neštetokrat tu na forumu.

Tam v moji idealni bodočnosti ni niti enega politka in celo niti enega člana in politično aktivnega človeka, ki so sploh kdaj bili aktivni v političnih organizacijah na ozemlju Slovenije. jaz bi celo lustriral številne, ki so bili "zgolj v državni upravi".

A strinjati se moraš, da to, kako si jaz zamišljam idealni svet, nima nič opraviti s SDS in njenim članstvom v smislu njihove obveznosti spoštovanja mojih idealov in želja, kakor tudi nima veze z Janševim statusom prezidenta njihovega kluba z imenom SDS.

Jaz hkrati menim dvoje: (1) da bi bilo bolje za njega, da ni več politično aktiven, a tudi to, (2) da na nasilje in politične spletke Komaprtija mora on odgovoriti ostro in z vso silo. In da dokler je pod baražnim ognjem kompartijske beštije, ki ga hoče sprviti v pržun, pač njemu ne preostane drugo, kot, da jim jeba mater komunistično! A ti se bi pa kao predal in šel v zapor? Na sodbo rdečih sodnic brez dokazov!?

In še to menim, da mora najprej vsa kučanovska zalega stran in šele potem še Janša. Lahko sekundo kasneje, ma kasneje! To je naravni red zadev!

In bolj Kompartija izsiljuje z nedokazanimi tožbami in sodbami brez dokazov, bolj meni daja razlog, da Janšo v njegovem boju proti kompartijski tolpi branim. Zaenkrat je on za mene nedolžen v vseh primerih do sedaj skonstruiranimi proti njemu. Niti v enem mu na sodišču niso dokazali nič. Lahko si samo predstavljaš kako to šele doživljajo člani negove stranke.

In ja, prav imaš, Janšev navječji greh je, da je pustil komunajzerizem nedemontiran. Celo več, pred kratkim je kompartiji pomagal vzakonti še bolj zločinski pokojninski režim. Zato ni in nikoli ne bo moj idelani izbor. Celo več, kar nakaj časa je že odkar več sploh ni in ne more biti kakršenkoli moj izbor. A kučanovske tolpe niti kandidati nikoli niso bile in oni so najmanj poklicani gagati o Janši in ali naj on gre ali ostane.

Ko oni gagajo, da mora Janša iti, dobim jaz popadek, da bi ga volil.

A ni zanimivo, da ta in takšen Janša, ki ga tudi midva tu veselo kritizirava, nikdar ni zagrešil tako nekulturnega dejanja, da bi odrejal kdo naj bo na čelu kučanovskih frakcij Kompartije. Oni bi pa vsi nastavljali in odstavljali baš v stranki SDS in drugih, ki so kompartiji opozicija. Komunistična aroganca! Ker niso dobili po pički, tak, kot na Češkem in v RomunijI!

Bo/je pa on in vsakdo, ki bo/je napaden od kompartijske beštije, moj ščitenec vse dokler ga komunistična beštija napada.

Razumi, če moreš in hočeš, če ne moreš in nočeš, pa je to tvoj problem.

To, kar jaz očitam Janši je hudo in grozno, je velezločin proti narodu, a to, kar jaz očitam Kompartiji in kar nam Kompartija želi še prizadejati, je tisočkrat bolj grozno, tisočkrat večji velezločin proti narodu. In ta kompartija že ima za sabo miljonkrat večje zločine proti narodu iz obdobja 1941-1991-2013.

Vsak, ki Komaprtiji pri tem pomaga, je pač de facto škodljivec. Lajati na Janšo brez dokazov, je neposredna pomoč Kompartiji.

Če pa so kje pod slovenskim kamnjem skriti takšni liberalci, ki so pripravljeni stopiti iz omare na sceno, hehe, pa terjati lustracijo vseh politikov in vseh strank, ki so sploh kdaj delovale na naši politični sceni, ma predvsem ponuditi popolno demontažo komunističnega režima, sistema in zakonov, naj kar pridejo, jaz bom prvi volil za njih.

Kučanovska drhal marksistično-talibanskih skupin kobajagi "useslovenskih" "vstajnikov", ki je imela za cilj pomagati komaprtiji zrušiti opozicijo, pa zame ni to, pa eto moje podpore nikoli ne more dobiti.

PS
Ko branim Janšo pred steklimi komunistofašističnimi hijenami, branim svobodo vseh nas, Janša je tu zgolj placeholder.

Janša je nacionalno incidentno obtežena duša in ta nacionalni presežek mu mrači um, ker si srota domišlja, da je v imenu močne nacionalne države dopustno škoditi naciji sami. Ni dokazov, a možno je, da tak, kot Kučan, ki je, vsjrn črnih udbaških fondov tajnih kompartijskih policij, posegel za črnimi fondi iz narodovega žepa, da si nadaljuje svoj komunistofašizem, Janša posegel za črnimi fondi za zagotovitev boja proti komunistični tolpi to je za svojo zmago. Škoda!

Škoda, če sploh seevda je tako in škoda, da je v primeru pokojninskega režima zagrešil antinarodni zločin, da bi tehnokratsko brezmilostno reševal finančno uravnovešenost proračuna oz nacionalno državo. Jebeš fašistično nacionalno državo, če se v njenem imenu vrši zločin nad narodom oz, če je sve to doseženo z ropom nacije! Čemu taka država služi in kdo jo sploh takšno potrebuje?! Retorično seveda, zgolj retorično vprašam.

Link

Ni komentarjev: