torek, 17. december 2013

2295001 - kdo je že zakuhal t.i. Kramarjev zakon, ki bo posesal še nekaj davkoplačevalskega denarja? Kdo točno?

Etooo! Jaz sem to napovedal tisti trenutek, ko so Pahorjevi rdeči talibani najavili, da se bodo šli ta fašizem.
Opisal sem kako ja Obama v jezi najavljal, da bi banksterjem najraje nabil 99% davka na nagrade, pa ko so ga pravniki mjegove administracije instantno in promptno okarali in opomnili na neustavnost oz diskriminatovnost , ekspresno obmolknil, ne da bi karkoli ukrepal.

Talibanski majmun Pahor je pa nehal spremljat kaj počne Obama, pa pijan od "dobre ideje totega Tajger Wudza", idiotsko idejo izrečeno v jezi, proti njemu nesimpatični skupini kar vzakonil.

Najavil sem tudi to, da bomo orgijo komunistofašističnih umsko motenih duševno ubogih, karakterno sprijnih, fovšljivih boljševiško-uravnilovskih talibanov na koncu plačali davkoplačevalci. Spet!

Z davkoplačevalčevim populistično po koprivah press!

O, Absurdistan Talibanistan Kumunajzeristan, mamico ti sjebano, le kako sem te fasal in kaj sem bogu kriv, da me tako kaznuje! Upam, da bom kmalu lahko uredil popirje za državljanstvo druge države. Valda bo Bog tudi do mene enkrat za spremembo milosten.

Link

Ni komentarjev: