petek, 13. julij 2012

1756224 - komunajzerska definicija ideoloških tem

[bobanduras]
In ti zopet o tardečih in o komunistih, pa o nebulozah? Lej, o kredibilnosti mi zagovorniki in branitelji najbolj zagamane vlade v zgodovini Slovenije pač ne boste nabijali. Zadnjič mi je šlo hudo, hudo na kozlanje ob Hojsu in ostalih belo-črnih talibih! ,,Mi ne bomo odpirali ideoloških tem...,, Mrš!! Norci provokatorski.

Jebiga, jaz se z Vami™ pač težko pogovarjam o čemerkoli, ko je tema IdeološkeTeme™.
Ali če ti drugače povme, preden bi jaz komitiral ali pa bognedaj podpisal dokument, "da ne bom odpiral IdeološkeTeme™", bi s stranjo, ki od mene terja takšen komitment, najprej preverjil, če sploh imamo minimalni agreement o tme kaj sploh so IdeološkeTeme™.
tako recimo je Vam™ - rdečim talibanom IdeološkaTema™ že to, če jaz na seji vlade rečem: "Dosti je bilo reketiranja, ekspropriacije, diskriminacije in davčnega aparthaida, zato terjam reformo davčnega sistema in prispevkov ter pokojninskega sistema, pač IdeološkaTema™, dočim meni je to zgolj vprašanje pravne države in zaresne enakosti pred zakoni. 

Takisto je meni obsodba zločinskih organizacij in zločincev, čigar zločini so evidentni spričo neverjetnih grmad corpus delikti materijala in to dobesedno, vprašanje mentalne higijene nacije in pravne države, vam pa je tudi to ideološkaTema™. 

Da skratim, vam je čisto vse, kar se naj uredi normalno, nereketarsko, neuravnilovsko, neekspropriativno in nekomunistično vobče, pač IdeološkaTema™ in ali SovražniGovor™.

če smo čisto v piko natančni, vam je že to, da si je nekdo, ki ni VašSvoj™ drznil participirati v tekmi za oblast in s epotem celo drznil zmagati v parlamentu, pač SovražnoGovoreč™ OdpiralecIdeološkihTem™.

Link

Ni komentarjev: