sreda, 18. julij 2012

1759934 - Hojs najavil nov predlog "pokojninske reforme"

Hojs predlaga nižje pokojnine za ljudi brez otrok

Ni problema, tovariš Hojs. Lahko so tudi zelo nizke. Pod pogojem, da prej omejimo tudi prispevke.
pravzarpav so pokojnine vseh in ne le onih brez otrok lahko veliko NULA EUR NULA CENTOF. Sam prej je treba enako storiti z obveznimi prispevki. NULA EUR NULA CENTOF naj bodo.

PS
Tovariša Hojsa, kakor tudi vse druge politike te vlade y bogamy zlasti politike iz vrst rdečetalibanske opozicije tej hojskovski rozatalibanski poziciji, predlagam, da mi pošljejo spešl deal med menoj in državo, s katerim se bo država povsem osvobodila vseh pokojninskih obveznosti do mene in to takoj, tu in zdaj.

Naj mi vrnejo vse, kar sem do sedaj vplačal, primerno obrestovano in jim podpišem, da mi država nič ne dolguje.

Pokličite zdaj in vam odpustim vse obresti, skratka vrnite mi samo in zgolj glavnico.

Če pokličete v roku naslednjih 72 ur, vam za povrhu dam še 20% poseben popust na glavnico in set posebnih nožev za stejk.

Pošljite mi PM, kar se pa telefona, naslova, EMŠO, davčne, IP naslova in MAC naslova tiče, pa je fse to znano agentom UDBA, pardon reče se uslužbencem SOVA. 

Ajde pizdeki, da vas vidim, bi radi da vam bo čez 20 let blagajna garant razbreemenjena in vzdržna al ne, jebemmomast?!

Link

Ni komentarjev: