torek, 17. julij 2012

1759377 - kako bi si partizani in komunisti prislužili več spoštovanja

[vuksan]
A veš kaj me zanima. Recimo, da partizani ne bi nikogar "povojno umorili".

Bi bil tedaj na njihovi strani? Ne bi bil, kajne, ker so bili toliko nesramni, da so odpihnili "liberalni" sistem Kraljevine Jugoslavije, najrevnejše države v Evropi.

Če partizani, točneje partizani-komunisti, točneje partizani po ukazu KPS in KPJ ne bi med vojno in zlasti potem, ko je vojne bilo že konec, morili in izvajali sociopatsje zločinskoteroristične orgije, ter se bi res med vojno borili izključno domoljubno proti okupatorju in seveda vsakomur drugemu, ki bi skupaj z okupatorjem držal Slovence pod okupacijo, bi jih jaz brez dvoma zeli zeli spoštoval, bil na njihovi strani v smislu na strani bircev za svobodo in me pri tem ne bi nič motili niti tisti partizani, ki so člani KPS, KPJ oz pač zgolj komunisti po prepričanju.
Tudi na proslave bi jih vabil, kakor tudi bi na njihovo proslavljanje antiokupacije bi gledal afirmativno.
Na strani komunistične doktrine jaz nikoli seveda ne bi bil, bi pa v primeru poštene zmage komunistiv na povojnih volitvah, kadarkoli med letom 1945 in letom 2012, spoštoval njihovo legalno in legitimno zmago, govoril bi proti njihovi doktrini in programu, ma njih bi pa kluturno spoštoval zaradi voli ce. Sodržavljanov a tudi zato, ker bi hotel poudarjeno izkazati spoštovanje do drugačnih aspiracij, dasiravno kleptosprevrženih.

Zdaj pa še mnenje- v takih pogojih nihče normalen v SLO ne bi ravnal drugace kot jaz. Pa komunisti nikdar ne bi osvojili oblasti po redni legalni in zakoniti demokraticni poti.

Link

Ni komentarjev: