petek, 10. februar 2012

1574520 - Pahorjeva vloga v Kučanovem klanu™

Pjervoje: Na žalost Kučan ne dela na tem, da bi uničil svoj klan. To je zgolj pobožna želja.

Ftaroje: Ni važno kako bo propadel Kučanov klana, oz. "kučanov" klan, važno je da propade.

Tretje: Dasiravno je Kučan brutalno zalorabil, žalil, mrcvaril, kot smet onegavil, prežvečil pa v kloako izpljunil Pahorja, je Pahor pohlevno tiho kot zobna miška. Pahorjeva govorica telesa kriči tako: "Dobro je, sou far sou guud, še sreča da ni huje, dobro je da mi je On™ sploh dovolil, da smem ostati v parlamentu in da mi je On™ dovolil da smem sploh ostati v SD in da mi je On™ dovolil, da sploh smem ostati v politiki. Lahko bi mi poslal mesenđera, ki bi mi dal takšno OfertoKiJoNeaBiMogoZavrnit™: "Sikter iz politike, alpa te bodo našli predoziranega". Alpa kaj še hujšega, saj ViNimatePojmaČesaSoOniSposobni™.

Ergo, če seštejemo do sedaj ugotovljeno, vemo, da so pravljice za malo deco, da bi Pahor lahko kandidiral brez Njegove™ privolitve. Zato je blesavo sploh sanjati o tem, da bi Pahor zares lahko nagajal Njegovemu™ maziljencu in izbrancu, alpa bognedaj koandidiral proti Njemu™ osebno. 

To nea eksistuje dedi moji. Nema to sploh!

Ste videli kako, v kakšni pozi, sedi Pahor v parlamentu v trenutku ko parlament odloča o Jankoviću? Ste videli kakšne izjave daja? Če bi on bil samostojen, bi pel drugačne pesmice in bi drugače sedel in govoril in glasoval v parlamentu.

Pahor je KučanovKlan™ in to tista najbolj pohlevna sorta. Zato se mi v tem članku zdi najbolj sprijeno to, da Dejan nekak namiguje, da bi Pahor moral biti naslednji prezident. Tudi če gre za dobro skrit sarkazem je to men tako ogabno, da mi gre na bruhanje.

Pahor bi moral, dokler se ga še kdo spomni in dokler še iam malo prepoznavnosti, v privat aranžmaju hitro v Bruslju zasesti funkcijo, ki s Slovenijo nima nobene veze, nekaj kar tovariš On™ ne more pogojevati. Recimo, oni dan sem videl oglas nekšne socialdemkratske skupine v Bruslju, ki išče politanalitika za Westbalkan™ in Slovenijo. Kot narisano za Boruta: Zgine kje in se izogiba SLO novinarjem naslednjih 10 let. Potem pa v pokoj na kakšen rvacki otok pa ribe pecat. Vmes mu bo nočna mora tovariš ON™ guzno, politična kumunajzer opcija mu pa bo razpadla, ker nikdar več ne bo na oblasti.

Link

Ni komentarjev: