četrtek, 16. februar 2012

1582685 - Miran77 o Kanglerjevem "športnem" sprejemu odpovedi univerzijade

Kangler: Lahko bi me vsaj kdo poklical

Oh...sedim ob telefonu, čakam in vzdihujem. Ali me bo kdo danes poklical ? Morda... Morda pa le. Upanje imam, v srčku ga nosim in ga nikomur ne dam. Morda, morda...kdo ve ? Morda me bo pa danes kdo poklical...

Mislim pa, da sem kot župan drugega največjega mesta vreden vsaj toliko, da bi me kdo predhodno poklical na razgovor in me vprašal, kako daleč so projekti...

Ne, nisi. Si pa veliko budalo z megalomanskimi "illusions of grandeur", tako kot večina tvojih someščanov. Poznam Mariborčane, ki svoje "skoraj prvo največje mesto" brez težav primerjajo s Hong Kongom, Berlinom ali Londonom.

Mariborski župan je krivdo zvalil predvsem na po njegovem tretjerazredne državne birokrate

Ma, ti si tretjerazredni šalabajzer, ki te ne bi mogli za župana izvoliti nikjer drugje na svetu, edino v Mariboru. Spelji se, idiot.

Link

Ni komentarjev: