sreda, 29. februar 2012

1599189 - matematična analiza enot zla Kučana in Janše

[čarli]
... Vam je pač zadosti, da je jajo na čelu in to je to. Briga vas kaj dela, glavno da ni palček na oblasti. Pa če tudi dela isti kot on;)

Jap, men je važno, ...:

Prioriteta 1: Da palček ni na oblasti.
Prioriteta 2: Da kumunajzerizem izgine iz sistema in življenja slovenskih državljanov. (sicer je to prioriteta št. 1 in edino kar me zanima, ma ni realno, da bi kumunajzerizem eliminirali dokler je palček na oblasti. Štekamo?

Sicer pa še to:

Ni res, da je meni važno, da je JaJo™ na oblasti. To je zgolj tvoja podvala! V mojem vrednostnem sistemu on sploh ne rabi biti na oblasti, sploh nea rabi obstajat, oz. če se bi le dalo, bi bilo najbolj, da ni na oblasti. Tak, kakršen je, nespremenjen, je bolje da ni.

Ni res, da mene ne briga kaj počne JaJo™, ali katerikoli oblastnik. To je zgolj tvoja podvala!

Ni res, da dovolim JaJo™-tu, da bi delal enako kot palček. To je zgolj tvoja podvala!

Ni res, da JaJo™ dela isto kot palček, to je zoglj interpretacija tebe - patološkega Usegliharja™, ki podtika ta konstrukt, da bi mu usgliharska enačna v piko štimala.

Gre za neenačbo Čarli, veš.
Evo: Kučan = (45+22) na kvadrat Satanov zla = 4.489,oo enot zla.
Janša = (4+1) enot zla = 5,oo enot zla.
5< 4.489,oo (implicira) => Janša < Kučan. Z besedo : Janša manjše zlo od Kučana.

Logični preiskus: Ali to, da je Janša manjše zlo od Kučana pomeni, da Janša sploh ni zlo? Ne, Čarli, jebote, ne nujno!
Ali to, da je tudi Janša en-mau zlo, pomeni, da je Kučan zaradi tega kaj manjše zlo od 4.489,oo enot zla, ali bognedaj, da sploh ni zlo? Ne, Čarli, odkod ti te ideje, jebote!

Ali v pogojih real-življenja in real-politik v SLO lahko realno obstaja za daljši čas stanje, ko ne vlada nihče? Ne, jebote Čarli, to bi lahko vedel.
Ali v SLO realno na volitvah nastopa oz. ali je sploh kdaj nastopila politična stranka, ki je manjše zlo od Janševe SDS? Ne, jebote Čarli, ne, na žalost ne! Virant, ki najavi da bo kualiral s kumunajzer zlom? A njega naj volim? To je še huje kot če direkt volim za kumunajzer zlo.

Ali to da izberem SDS, kot manjše zlo, pri čemer je v moji volivni enot na listi SDS nek meni bolj ali manj anonimen SDS-pizdek, pomeni, da sem iz sez s tem dal izjavo brezmejnega verništva baš v tebi ljubljenega Jajo™ta? Ne, Čarli, jebote, odkod ti to?! Sem zgolj pragmatik, ki izbiram ManjšeZlo™ in hkrati povsem neobremenjen ipak pozitivno upam, da bosta JaJo™ in SDS doživela tudi malo preobrazbe v smeri odmika stran od skupnoskledarstva, komunajzer reketa in aparthaida, ter, da bosta hotela bolj rezolutno odjebati kumunajzerizem v sistemu, če bosta v real-razmerah kualicje iz sez kriptokumunajzari in celo kumunajzari lahko. Je to človeško Čarli? Je, jebiga, je! A tudi če se nič ne spremeni, pa palček in kumunajzer zlo izvisi 10 mandativ zapovrstjo, je zame to že pomemben uspeh. Če nea morš verjamt pa si idi gledat tisto neenačbo tam gor. Bo šlo, Čarli?

PS

Nekoč, ko smo bili še hudokurčni študentje me je eden frend provociral govoreč, da sem jaz prefin v odnosu do pupik in da v kratkem času preprosto nič nea more zgodit, ker da jih predolgo okopavlem. Rekel sem mu, da če je tak, ga pri priči ćelenđam, naj tisti hip gre vun iz sobe njegove punce v študentu in me pusti samega iz sez žnjo deset minut. Ksreči ga je takoj minilo. Tebe pa tudi ćelenđam, Čarli: Pričaraj mi magari hipotetično in virtualno pravo v iber pristno strogocenter-rahlo za mišji kurac desno liberalno stranko, ki o kumunajzerizmu meni enako kot jaz, pa boš videl za koga bom volil in drukal in kdo je tu JaJo™tov vernik in kdo je tu obseden iz sez Jajo™tom in kdo ga bo pozabil v eni nanosekundi in nikoli več omenil. Deal?

Link

Ni komentarjev: