četrtek, 2. februar 2012

1565393 - vse razsežnosti zblojenosti sodne veje oblasti

[Aleister]
Masleša je dokazal, da pravne države sami ne morejo vzpostaviti. Imel je priložnost, pa je ni izkoristil. Sedaj so na vrsti drugi. Če ve, da je sam tretja veja oblasti, mora tudi vedeti, da svojega dela tretja veja oblasti ni opravila. Za to bi morale biti sankcije. Kje so sankcije za zanič tretjo vejo oblasti?

Tako spačena, ter misinterpretirana in moralno zavožena "neodvisnost [rdeče] sodnije" je bila inicialno vzpostavljena, na predpostavki, da bo nekomunistična politična opcija vladala, s ciljem, da se tej nekomunistilčni opciji prepreči sojenje komunističnim klavcem in zlodejem inim, ter da se minirajo laustracijski postoki, če do njih pride.

Pa še krinko so imelio na dlani, saj je sicer v vseh normalnih državah sodna veja oblasti neodvisna.

Poleg tega, da bi morali v parlamentu skrbno implementirati to neodvisnost v izogib "neodvisnosti", bi morali leta 1991 vse sodnike zamenjati iz higijenskih razlogov. V pokoj kar ej za pokoj, v zgdonji pokoj kar ej za v zgodnji pokoj, ostalo pa ponuditi službe drugje, ali preprosto odpustiti, pas e naj znajdejo, tak ktos e je morlao tudi 100 tisoč drugih zaposlenih. Ne pa da imamo danes masleše, ki kot udbini vojščaki lovijo prebežnike iz komunističnega gulaga na svobodo, danes pa vodijo sodnijo.

Izrodilo se je pa povrhu vsega še v to, da ta sodnija dandanes ne deluje več niti za povsem običajne in nepolitične ter neideološke zadeve. Na primer, če kdo komu ne plača kar bi moral, je v tej državi kriterij tak: Glede na trajanje postopkov in ceno odvetnikov, se v tej državi ne splača tožiti za noben znesek, ki je manjši od cca 70 tisoč EUR. Če upoštevamo še druge, kontinđensi faktorje smo na 100k.
Kaj to pomeni?
To kot prvo pomeni, da nobenemu državljanu, ki nima na računu vsaj 150 tisoč EUR pravica v SLo sploh ni na voljo. Beri - večini Slovencev pravica ni na voljo. Tak da, kar se 99% slovenskih državljanov tiče, je njim isto, kto če sodnije sploh ne bi bilo. Njim le ta ne služi. Celo nasprotno, jih duši, torej bi bilo kar najbolje, da jo sploh ni.

Dalje to pomeni, da vsi lopovi vedo, da lahko mirno počnejo kar se jim zljubi, da le pazijo, da ne stopijo na žulj komu, ki ima več kot 150 taužent EUR na računu in ali da pazijo, da kraadejo večkrat v manjših zneskig od 70 tisoč EUR. Lahko mirno varajo 99% Slovencev in jim odkrito v fris arogantno zabrusijo - "Toži me pizdek, izvoli!"

Če bi v Sloveniji imeli namesto republike in volitev, faraona, bi najbolj močna faca iz slovenske sodnije, ki danes v nas de facto ima nekšen status podoben statusu staroegipčanskih klerikov, tak kot nekoč staroegipčanski, prej ali slej naredil državni udar in se ob nenadni smrti faraona samorazglasil za novega faraona.

Točno tako si slovenska sodnija samorazlaga svoj status. Pač, tako kot ziljon drugih zadev, se je tudi topogledno Sloveniji zgodila totalna misinterpretacija in misimplementacija "neodvisnosti sodne veje oblasti".

Sodna veja oblasti seveda mora biti neodvisna in prosta kakršnihkoli zunanjih uplivov. Že možnost takih uplivov mora biti nemogoča. Kako zelo je to pomembno vidimo iz primera sojenja nekdanjemu hrvaškemu premijeru, ki bi, če ne bi spizdil, bilo kar sojenje tekočem premijeru.

Pa vendarle...

..vndarle bi sami zakoni in notranji mehanizmi v sodniji sami, morali imeti precizno definirane kriterije za zagotavljanje kakovosti dela in evaluacijo sodnikovih ravnanj z možnimi avtomatičnimi posledicami.

Recimo, sodnik ne bi smel nobenega primera vleči dlje kot 3 mesece in če se mu to zgodi, sledi avtomatična zamenjava sodnika, tisti ,ki se mu je pa to zgodilo gre avtoamtično v notranji postopek ocenjevanja, pa če se ugotovi, da ni šlo za "fors mažor", ampak da je nesposoben ali selo neorganiziran in len, sikter vun iz sodniške službe. Težko li je? To ne bi bilo vmešavanje kogarkoli, niti bi to bilo pomenilo poseg v neodvisnost. Le delati bi jih nateralo pa zakone spoštovati bi jih nateralo, pa odgovornost prevzet in SODITI bi jih nateralo. Danes v glavnem samo iščejo načine kako se čim dalj časa izogniti prevzemu odgovornosti sojenja. 

Meni je nepojmljivo, da sodniki vzamejo v roke 50 predmetov in jih potem paralelno v lenem počasnem preževekovanju rešujejo od 3 do 15 let. Z ogromnimi pavzami med obranavami. Na koncu jim po dva tri senata umrejo med postopkom.
Koji kurac?! Vzame naj predmet, se pripravlja, če je treba 30 dni in če je zelo kompleksno tudi 60 dni, potem pa mrš v dvorano in če je treba 10 delovnih dni zapored, potem pa konec, pa gremo dalje na naslednji predmet.

Link

Ni komentarjev: