sreda, 29. februar 2012

1598824 - kaj imata skupnega Janša in Zlatan Ibrahimović

[čarli]
Spet brez vsebine kot je to navada pri tebi. Pač izgubljen tavaš v iskanju "resnice":) Sevda dvomim, da jo sploh želiš spoznati, ker se ti bo svet sesul;)

Nisi niti blizu, ma ne da se mi boisti s teboj in ti dokazovati spet vse znova, kerse teb itak nič nea prime. 

Hint: Jaz se v bistvu predvsem zabavam in zajebavam.

Pa še to: Jaz nikoli trdil, da ti The Čarli "delaš za plačka", sem pa vsakemu usegliharskemu revčku, pa tak tudi tebi, naprej vrgel, da posredno de facto pomaga(š) kumunajzarom. Kajti čarli, četudi bi držalo da ej janša to kar ti o njem govoirš, ni blema, naj bo, je za mene najmanj 1000 krat boljši od Kučana recimo. In zato od mene nea boš slišo da "sta useglih gvišna". Nista in amen!

Dalje, če ti nea bi bil tak zaslepljen s svoraštvom do Janše, morebiti celo upravičeno, nea bi vedu kaj sta imela vidva, hehe, bi opazil, da jaz do Janše, tak kot tudi do nikogar drugega absolutno nimam verniški odnos. V bistvu težko rečemo, da jaz do Janše sploh iamma odnos. Čemu le bi ga imel.

Meni je Janša kot sicer relativno bled in iritanten, celo včasih sila nevglajen, a na nek način ipak simaptičen mangup na nogometnem terenu, tipa Gatuso, Ramos, alpa recimo en tak podobno kontroverzen model je tudi Ibrakadabra™. On gre na kurac sodnikom, vsak stik žnjim sodniki sodijo favl nasprotni ekipi, čeprav je favl nad njim, pa se je oni ighralec odbil od Ibre kot od stene, hehe, občasno je sicer po balkansko impulziven, sicer pa večji del cajta igra bogovski nogomet virtuoza za popizdit. Jaz samo zaradi njegovih bravur gledam tekme Milana. 

Ergo, na podoben način Janša na slovenski politilni zelenici iritira kumunajzare (dobro iritira tudi tebe, ma ne mi spet reči, da sem rekel, da si ti kumunajzar, ti si zgolj useglihar, torej de facto prokumunajzar po nerodnosti, hehe, kar je ipak čisto druga zadeva), Kučan od njega ima ulkus in dislokacijo vratnih vretenc in to mene neznansko zabava. Moj rezon v zvezi žnjim konkretno je, če nervira ter iritira kumunajzare, če kumunajzari nanj atakirajo kot stekle hijene, polej je že nekaj v zvezi žnjim kul. hehe. 

E, ali je on hkrati moj prvi izbor in ali sem srečen s tem, kar da od sebe, to je druga pesem in o tem sem že veliko povedal v postih tu naforumu. In tam kolikor vem ni podlage za tvoje bluzenje o verništvu.

Link

Ni komentarjev: