[bc123a]
> [denac]
> Mater komplicirajo! Nekdo, ki bi se želel po Ljubljani prepeljati z avtobusom enkrat na 3 leta, se sploh ne znajde več.
> V Parizu je sistem metroja tako enostaven, da sem potreboval samo nekaj besed za podučitev.
Cone v mestnem prometu imajo po celem svetu. To v ljubljani je dejansko urejanje v smeri normalnega sveta.
Glede na zasedbo zupanskega delovnega mesta pa je itak sama sreca, da ni prevoz iz bezigrada na vic vreden 3 cone...
Cone imajo v mestih, ki so dovolj velika, recimo preko milijon prebivalcev, ne pa v roftarskih vukojebinah kakršna je Lublana, ki se gre nekšno wanabe metropolo, v bistvu je pa precej patetično majhna selendra s tremi daljšimi cestami in to je priti mač to. Takšne selendre ne danikjer na svetu nimajo con, nimajo ponavadi niti pajka niti lisic, v USA pa še marsičesa v smislu birokratskih svinjarij nimajo, hehe.
PS
Najbolj me razjeba, ko slišim, da bi rada ta vukojebinska selendra od Ljubljane imela prepoved vožnje avtomobilov v "center", kot bi bila najmanj London, medtem se pa duhoviti Clarksson dela norca iz Londona in ima fakin prav, da je tisti ukrep tudi za v London ena velika iracionalna budalaština. On pravi, da bi imeti tako sjebano pamet moralo biti nezakonito, hehe. Ko se pa tujec pripelje v Ljubljano, ne more brez navigacje najti "centra", pa če se po mestu vozi tri mesece. Ker je toti domnevni fakin "center" isti kurac kot Podutik. Featureless in mrtev kot mrtev konj.
Ljubljana in njeni prometni ukrepi so vsi po vrsti na liniji roftarskega vektorja "Videla žaba, da podkujejo konja, pa še ona dvignila nogo". Napovedujem, da bodo opankarski harlekini šli po celem svetu in v megapolisih tipa New York, London, Bangkok, Moskva, Tokio popisali vse restrikcije vsiljene od mestnih očetov, ki se jih umni in butasti birokrati lahko spomnijo, ter jih vse aplicirali v Ljubljani. Ni važno, da bo 95% tistih ukrepov komaj da upravičljivo v megapolisih preko 10 miljonov prebivalcev in površine 3000 plus kvadratnih kilometrov, ostalih 5% pa idiotskih. Oni jih bodo vse aplicirali. Da bi jim Lublana lahko po njihovih sjebanih umih bila videti metropola in megapolis in najlepšmestnasvet™, nje™. To je približno tako, kot, ko so v Trebnjem na silo postavili en semafor. Valda, da bi bili videti kot mesto.
Ljubljana je že tako katastrofa od mesta, ki je mrtvo zjutraj, mrtvo opoldne in mrtvo zvečer. Mrtvo ob delavnikih, mrtvo ob vikendih in mrtvo ob praznikih. Fakin geto spalni delavski gulag mrtvoj dibidus in valda oživi ad calendas Grecas, al kdaj, jebemliga, jaz tega še nisem doživel, pa nea vem, hehe. Ljubljana sploh nikoli ni spoznala, kaj šele doumela koncept življenja, živosti, živahnosti in dogajanja življenja v mestu. Že fakin nerelevantni razčefukani Cardiff ali pa Barry v Walesu sta za Ljubljano videti živahna kot Bangkok, hehe.
Odkar je za župana prišel največji seljak in opankar severno od ekvatorja, je center Ljubljane še bolj umrl, saj so brez vsake potrebe zaprli tretjino ožjega mesnega jedra. In se jim cedijo sline po še več imobilizacije. Takoj zatem so pa izdali dovolilnice za parkiranje do pičice enakemu številu ljudi, ki so tam prej parkirali. Od koga so potem zaprli mesto? Oz. proti komu? In ko so preostala Slovenija in tuji motorizirani obiskovalci počasi doumeli, da niso dobrodošli v centru, ter se preusmerili v nakupovalne centre in lokale na periferiji, ali pa mesto kratkomalo pričeli ignorirati, pa nakupujejo v Grazu, Zagrebu, Trstu, so idiotki pričeli kriliti z ročičkami, češ eto izumira nam center, ni biznisa, ni aljdi, jojtejojte in to pa to. Sikter, pepeki butalski!
Potem so majstri (menđerova strokovna ekipa, nje™) še globoko v podtalnico potopili novo garažo, pa bog pomagaj tistemu, ki tvega s parkiranjem v peto, četrto in tretjo klet garaže, ki jo sprva niso mogli napolniti, polej so pa kot Lala v onem vicu, alpa Steve Martin v Pink Panterju, najprej rekli, da tam smejo parking dobiti prebivalci dvajsetih ulic, pa potem razširili na pol mesta pa potem razširili na vse mesto plus ViP od župana. In dobili kaj? Da zdaj tam za 60 EUR parkirajo tudi podjetja, ki so drugače v Šiški. In novi, mladi lastniki avtov, običajno gre za mlade družine, ne morejo do parkirnega mesta. Bravo! Grejt sakses!
Ni komentarjev:
Objavite komentar