petek, 28. september 2012

1830729 - o de facto umobolni državi

[valsidalado]
Pozdravljen ('Živjo' sem ven zabrisal). Moja replika na tvoj nedavni pripevek glede desno-levega zanašanja JJ. Ne da se mi iskati tvojega komentarja, da bi to tam prilepil. Kar tako, v razmislek, saj vem, da si zadevo drugače interpretiral, percepcijo pač; nisem ti znal takoj replicirati, tole je ta hip še največ, kar zmorem (tvoja izvajanja mi pač ne dajo miru), link: (forum.finance.si/?m=...581&single). LP

Jebiga, če ne bi bilo na voljo nikakršnih facti brutti, bi jaz zdaj lahko rekel, da je to stvar percepcije. A ni. Veš kako vemo?
Dežela, ki 22 let po datumu, ko so vse nacije Evrope zavrgle kumunajzerizem še vedno voli komunajzerizem, ima kumunajzerizem povsod v sistemu in ni še nikoli v svoji zgodovini imela nekumunajzer predsednika je pač de facto umobolna. De fakin facto, prjatu moj, a se ti sploh zavedaš kaj pomeni sintagma "de facto".

Dežela, katere uradni predstavniki, kot edini v celi Evropi, zavrnejo deklaracijo o obsodbi zločinskega kumunajzer režima, je pač de facto umobolna.

Zdaj mi tu lahko debatiramo zakaj in kako da je tako do nezavesti in nazaj, a takle fakin de facto 'mamo in takšni so jebeni facti brutti.

Mene recimo še bolj kot samo dejstvo, da je ta dežela umobolno zavezana kumunajzerizmu v formi podpore na volitvah pro rulanju kumunajzer spak a la rdečekleptognusotaliban Tuerk in rdečekleptotaliban Don Zzocci Saraorcesse, moti predvsem to, da v tej deželi, ravno spričo podpore [očitno umobolnih] volivcev, rula davčni aparthaid, davčna diskriminacija, ekspropiracija in prispevkovni brezkapični reket najslabše vrste, ter seveda še podmizno kartelno orgijanje raznoraznih zemonskih klanov in odsotnost pravne varnosti v deželi.

Link

Ni komentarjev: