sobota, 8. januar 2011

1053669 - razlika med RKC in kompartijo je drastična

Čuj Puri, ne vem kakšne travme imaš ti sez RKC, jaz ti bom v odgovor dal samo to:

Do sedaj mi je komunistična fašistična kamarilja v formi eksproprijacijskih navzgor neomejenih reketov in absurdno visokoprogresivnih haračev, nasilno odvzela kevivalent cca 5 miljonov EUR prihodkov - beri premoženja, plus peneze, ki jih je plačal vsak povprečen Slovenec. Toti povprečni znesek pa tudi ni znesek ki ga ne bi dali pod vprašaj, kajti že ta je bil neupravičeno.

RKC pa niti centa.

No, kaj čeva zdaj midva s tem? A se lahko dogovoriva, da mi komunistična fašistična kamarilja vrne teh cca 5 mio in me poslej neha dodatno ropati, jaz se pa lotim razmišljanja o tem ali lahko tak kot ti zrelativiziram zadeve in rečem da sta RKC in Kompartija, seveda šele po na tak način predhodno korigirani kompartijski praksi, usiglih?

Da nea bova kot nekšna kurčeva materijalista, hehe, debatirala samo o šoldih, dajva malo obnoviti lekcijo. RKC me ne sili v cerkev k maši, niti mi otroka ne sili peti v zboru za cerkvene praznike, niti mi življenja ne ureja nasilno po cerkveni doktrini. Kompartija je silila mahati z zastavco ob obisku tovariša Tita in je še par mesecev nazaj imela zločinski namen mojega otroka v šoli zlorabiti da poje v zboru ob komunisitčnem spomeniku klavcem koder se proliferiara olepšana slika klavcev.

Razlika je, dragi moj Puri, drastična. Branko Đurić Đuro bi rekel: Drastićna, jarane, drastićna! 
Nikakor pa ni useglih, pa da ga jebeš.

Zato ti men ne tu nažirat z "Good try". Ker jaz kot vidiš imam zadeve v nulo razpucaen in jebeno tenđibl argumentacijo, zato raje ne žlobudraj v to smer tako nemarno, pač pa začni s stavkom - "Ja shaman, razlika je drastična, RKC te nasilno ne ropa niti v karkoli sili, kompartija pa". 

P: Ne hodim k maši, menim celo, da je to nedopustna blasfemija v formi malikovanja, in do RKC nisem slepo nekritičen, bognedaj, verjamem da entiteta, ki ji ljudje rečemo Bog je, a ravno zaradi komunističnega nasilja skrbno pazim, da je moje spoštovanje do vere drugih, verskih praks drugih, ki jim pomaga do duhovnega ravnotežja in vernikov ter cerkvenih organizacij vobče, brezmadežno in brezrezervno. Spoštujem jih v bistvu za deset stopenj bolj ravno zato, ker jih komunistična satanska sodrga tako zaničuje in je do njih tako agresivna. Eto, to ti je, dragi moj Puri. 

Link

Ni komentarjev: