torek, 15. marec 2011

1135687 - tovariš Zalar je po Twitterju izustil nekaj skrajno neokusnih glede japonske tragedije

[dob]
Ni važno, če gre pri tem za nuklearko ali za papeža in verska čustva ali Mohameda in karikature, za črn humor, za nesrečneže na Japonskem, za izvesodno pobite. Humor ni nikogar ubil. Realne odločitve v parlamentu ubijajo, te pa imajo vedno dovolj izgovorov, zakaj vanje ne smemo dvomiti in zakaj so nad sodbo. Humor ne prizanese niti v tem primeru, hvala kurcu.

Hvala, ker si se oglasil. Da je tvoje mnenje takšno bi itak zatrjeval vsakemu, ki bi me vprašal, a zdaj ko si se odločil to napisati, sem ipak bolj kontent, junouvotajmiin, hehe. 

Sicer pa, vidim, da je konkretno ta moj post dodobra razdelil folk v sajberbufeti. 

Ne vem sicer zakaj, ker se mi zdi da so vsi precej off-target, saj so po mojem razumevanju situacije v perimetru članek površno brali. Oni Amer je duhovičil, ne pa tudi Zalar: Saj res, a Zala sploh zna duhovičiti? Mislem, zgolj retorično vprašam, hehe. 

Blento Zalar je, kolikor jaz štekam, zgolj neprevidno razodel, da je skeptik ko gre za jedrsko energijo. Sou fakin wot, morebiti je to edino kar je pri totemu kompartijskemu aparatčiku pametno, hehe.

Potem, ko se je Zalarček sčivkal na Tviterji, je pozvonil telefon, Don so jezno izbruhali neki tacega: "Pa dobro pičkatimaterina dildoidna tebi in totemu tvojemu čivkanju na Čivkerju, jebo vas otac y praotac, vas in te vaše tipkarske pizdarije in jebalivas fejsbuki in emeseni in forumfinanctijebousepospisku in pizdematerinenevemšekatere, a si ti res tolk retardiran, da si moral iti po interneti svinjat to o jedrski energiji, ki da je nevarna. Ti veš kaj je nevarno bogtenimarad, še tega ne veš kje maš anus, jebenti boga. Mar bi raje skrebel da je mud na sodniji manj, pičkatimaterina sodno zamujena.Prejle me je klical Kavčič in Bog mi je priča, da ima stari prdež še kako prav, ker vi usi skupaj na čelu z ono avšo od Boruta niste normalni jebovaminternetusepospisku in semaforje vam use po vrsti nataknem na nekaj, budale svetovne pizdavammaterina! As ti minister Kosova al Slovenije, pičkatimaterinazemljepisnodezorijentirana jeboteđipies? Kdo ma atomski sleva...eee...atomsko....eee, tole jedrsko centralo pičkajimaterina, mi al Kosovo, a, kdo je tu japonska mi al Kosovo, a? No zdaj pa mrš zbrisat tisto govno, alpa se ponovno useri gor na ta tvoj jebeni Čivker, da bo vse skupaj manj smrdelo......Zalar so konsternirano zajeclali: "...ampak tov"..."Kaj tovariš, kaj koji kurac jeclaš, kaj maš ti za med delounim cajtom čivkat po tem kurčevem tviterju al kvaježe?!...Zalar:"...ampak Don"...Ne ti men Don, jebalititaljaniusepospisku jebovas skorseze y alpaćino!"...tu-tu-tu-tu.

Link

Ni komentarjev: