ponedeljek, 28. marec 2011

1153884 - kaj konkretnejšega bi lahko storil Ivan Cajzek namesto laprdarjenja o "socialnem kapitalu"

He,he. Še en zelo premožen in uspešen Slovenec, hvalabogu da je na svetu, če je pošten, hehe, ki mu iz meni nejasnih razlogov ne leži obična rola spodobnega delodajalca/investitorja/kapitalista/podjetnika, pa je eto pokleknil pod pritiskom, pa tu neki dela opičje prevalje po reviji The Meneđer, proliferirajoč komunajzer demagoško oksimoronsko praznogovorično latovščino oz. žlobudravščino fsakdanjo butalistansko.

Češ, jaz sem kapitalist, ma me je enmau sram tega, ker je okolica v moji komunistični đamahiriji pač agresivna do premožnih, pa eto imam potrebo kihati in kašljati vun, da ljubim toti socialni kapital in to fpičkomaterino bibličnorazsežno močno. 

Daj, mona, sikter mi tu s tem osladnim izrazoslovjem! Bodi fer človek in profesionslec do svojih zaposlenih in to je to. Bodi pravi ded do ljudi in to je to.

Vso ljubezen in podporo, ki jim jo želiš izreči, kume moj uspešni, daj lepo v plačilno kuverto poljubne barve, v poljubni trdi valuti. In šuti! Benti sluz sluzasto, ne ti men tu "socialni kapital" in podobne osladne pičkematerine.

Link


Ni komentarjev: