torek, 29. marec 2011

1155207 - za koji k.... imajo eni politiki toliko za lutati po svetu

[purinoli]
> [janezpizdek]
> Ma ajd, ker si lih ti, ki si fejst ded, to se sez Lune iz prostim okam vidi, hehe, evo pepeloposipanja: Mea culpa in to maxima, a ako treba y šyre bogamy.

Eh, Shaman, Ness je fajn dec, natančen in je čisto pravilno pikolovsko izvlekel one varnostnike na plano. Oba sta spregledala catch : koji Qlintz majo tile kekci za s sabo vleči še miličnike, ko pa še sami nimajo kaj pametnega početi tam zunaj. Pa ne boste zdaj rekli, da je treba turku potovat naokoli? In kaj gostitelji nimajo svojih hitmanov za goste? 

Jaz se za moj prejšnji post nea bom pisipavlal s pepelom. Fantkom in brkatim puncam gori bajta doma, ne v tujini. Lepo čelade na glave, pa en ror v roke in mrš gasit, kar so zažgali, piromani kreditomani. 

Lep pozdrav, Purinoli

P.S. Obnašajo se, kot da smo čisto prava država. Neverjetno, do kam sega njihova aroganca.

Najprej sem ti puknil plusa, ker si skladno sez tistim kitajskim narockim pregovorm "pogledal v drugo smer in videl bolje", hehe, potem sem pa nemudoma šel napisat vrstico odobravnja in gratulacije. 

ITAK!

Itak, da imaš prav, da nimajo kaj vandrat po belem svetu, če so pa doma 70 let delali štalo in jim je ratalo. Mislem, koji kurac, jebalaih Bosna in Đakuzi Erlajnz. Bosna nea ve zase kje ma ritno luknjo, naš Sluzoidovič pa rine tja in to nič manj kot v najbolj luksuznem đakuzi-samoljotu, kot bi vizitiral superbogato državo z imenom Združeni Emirati Bosna & Hercegovina, ne pa kao-državo, ki se imenuje Združeni Protektorati Bosna & HercegBosnaUnderCover & Republika Srbska & Brcko DC (Dristric of Coridor) &CazinskaKrajinaŽeljaJimJe-A-Babo-fpržuni.

Itak, da smo vsi padli na ispitu, ko to njihovo orgijanje gremo seriozno obravnavat, češ da je fse drugo glede tega BePe, samo nea vemo na kater konto je prav alocirat stroške. Valda da me je sram, da si me moral spomnit, da sem nasedel, hehe, ker je pa od tebe, mi vsaj nea je hudo f srčeki. hehe. Konec koncef zato smo tu. Da se v pogovoru kaj naučimo od drugih, yebogaotacypraotac kjurikulumski, takorekoč.

Link

Ni komentarjev: