sobota, 26. januar 2013

1981922 - kdo ima pravzaprav svoje Ljubljene Vodje

Janša ni nikoli bil moj ljubljeni vodja, to da morebiti je lopov, pa bomo, morebiti izvedeli, če bo kdo kdaj speljal resen legalen postopek preiskovanja in sojenja, v kakšni zadevi, ki temelji na realnih dogodkih in dejstvih. 

To, kar trenutno teče za Patrio pa to, kar so zdaj bojda vložili nekšne ovadbe o sumu na korupcijo, pa meni ne izgleda niti legalno-korektno, niti obetavno. In ne mi zameriti, ma karkoli prihaja od komunističnih rdečetalibanskih motencev je meni sumljivo, zato bi lahko z zaupanjem sprejel zgolj to, da to speljejo normalni regularni organi te države po zakonih te države v zakoniti proceduri. V trenutku pravnomočnosti, ko so izčrpana vsa pravna sredstva, bi pa jaz sprejel, da je lopov, ki je kaj ukradel. Navkljub morebitnim zelo močnim indicem, da je koruptiven. Tak to gre v civilziranih družbah.

Nasprotno temu, Kučan pa je tvoj ljubljeni vodja, Titek takisto in corpus delicti v formi devastiranega gospodarstva in pokradenega nekdanjega "družbenega" premoženja, pa je de facto dokaz, da tvoji svoji komunisti so zlorabili svoje položaje in deželo oz nacijo brutalno izropali.

Eden takih dokazov je tudi ugotovitev VašegaSvojega Kardeljevega vnuka, da ste pokradli najmanj 2 milijardi na AC programu. E zdaj, kdo je to z imenom in priimkom pokradel lahko izvemo samo, če bodo organi te dežela kdaj eni drugačni, ki ne ščitijo vašeSvoje lopove, ki so vse to pokradli.

V povzetku, đabe ti redherring trud, ko mene tu brez podlage obdolžuješ, da mi je Janša ljubljeni vodja, ker cel ta forum ve, da to ni in ne more biti tako, kakor tudi ve komu ali čemu se ti postatvljaš v bran, ko tako kot kakšna stekla hijena atakiraš na Janšo.

Zdaj, ali si ti ofca, pa si nasedel kompartijskemu agitpropu in umsko motenim falangistom rdečetalibanske bratovščine srpokladifca N571-H572, ali si preprosto sam tako slep in umsko moten, da si nasedel, da je Janša komurkoli ljubljeni vodja, pa niti ni kaj preveč relevantno, obe varianti razkrivajo nekaj, s čimer se ne gre ravno hvaliti.

Link

Ni komentarjev: