ponedeljek, 5. marec 2012

1604112 - dežela 70%

[macon]
> [FIN-326258]
> Ne bi si rad nakopal golazni za vrat zato lahko opišem kaj se mi je sanjalo.
> Torej, sanjalo se mi je, da so me povabili na lokalno gospodarsko zbornico na sestanek, kjer je bilo zbrano vodstvo in nekaj podjetnikov, ter sekretarka z ministrstva za malo gospodarstvo. Sekretarka mi je razložila, da smo perspektivno podjetje in dobimo neka sredstva iz tega naslova in se naj oglasim na ministrstvu s predlogom projekta.
> V nadaljevanju mi je pa poznani podjetnik, ki je sedel zraven sekretarke, naglas razložil, da zadeve funkcionirajo takole: 70% sredstev je treba nekomu dati. Nič ovinkarjenja ali zavijanja, olepševanja. 70%. Nekaj časa sem trapasto gledal kaj to sploh pomeni, nakar je drugi podjetnik dojel, da čudno gledam in je začel, da je v naši regiji tako dovolj podjetij z branže in premalo ljudi in sam pristavljal svoj lonček.
> V nadaljevanju sem dobil občutek, da je to nekaj povsem "normalnega".
> Kmalu zatem sem se zbudil in me je močno bolela glava. Šel sem bruhat. Bljak.

70%? Neverjetno, to je po mojem huje kot v Rusiji ali v Afriki. Kaka vukojebina smo. Dovolj bi bilo, če bi ugledneže z novimi nepremičninami in recimo 2000-3000 eur prikazanimi mesečnimi dohodki povprašali od kje jim nepremičnina in jih potem strpali za rešetke, na kriminalen način pridobljeno premoženje pa jim zaplenili.

Saj res, samo sanjalo se ti je. :)

Hehe. 70%! Očitno so se slovenske kmununajzer-nomenklaturne gnjide "dogovorile", ali pa zgolj "navadile" jemati 70% od neposvečenega plebsa.
Če greš delat kot odvisno zaposleni, ti preko dohodnine + reketov, ki so kobajagi zgolj nedolžni neokapičeni "prispevki", zasežejo 60+%, nekoč je že bilo 70%, zdaj se spet najavlja 70%.
Če greš ustanoviti svoje podjetje, in si neposvečena gnjida, te v opisanih situacijah čaka taistih 70%, hehe.
Hočeš bizines financiran iz javne blagajne in si neposvečen pizdek, ti bodo sporočili, da bo posel lahko sklenjen le preko posvečenega podjetja. Ergo, čaka te šticnga 70%. hehe.
Se gradi AC križ, 70% se pokrade, na to se doda realna cena 30 odstotkovnih pik in se davkoplačevalcem zaseže 100%. Ergo mafija tutdi tako vzame svojih 70%. Itd.

70% je očitno mitična cifra SLO kumunajzer mafije.

PS
Eskimska: "Bilo kuda 70% [politično-mafijske šticnge te čaka] svuda"

Link

Ni komentarjev: