sreda, 28. marec 2012

1632534 - saga o avtocestnih haračih

[icko30]
>[helsinki79]
> v Nemčiji slpoh ni cestnin
> 50eur je vrh glave za vnijeto glede na slovensko plačo

50€ je vrh glave glede na število kilometrov ceste ki se ji reče AC.

Švica ima več kot dvakrat več AC kot mi, pa ima letno vinjeto 25 EUR. Avstrija ima več kot 3 krat toliko AC kot mi in ima letno vinjeto 70 EUR. Če bi sodili po Švici, bi naša letna vinjeta smela stati največ 10 EUR, če bi pa po avstrijski pa maksimalno 30 EUR.

Sploh pa, naša situacija ni ne avstrijska ne švicarska, ki obe imata avtocestam uporabno alternativno cestno mrežo. Oni [morda] lahko rečejo, "hočeš vožnjo po nadstandardu, izvoli plačat!". Mi pač ne, saj so naši harlekini namerno uničili alternative koder so obstajale, da bi ja vse državljane prisilili voziti po AC. Ni problema, ma ne se potem postavljati enako kot države, ki alternativo imajo. Namerno imajo! In je povsem normalno uporabna, le maksimalne hitrosti so namesto 130 km, pač 90-110 in ceste so dvosmerne namesto udobnejših enosmernih AC.

Mi nimamo, pa eto po AC tako ali tako moramo voziti, torej je naša vinjeta v resnici prikriti davek, harač takorekoč. Ergo, če za trenutek odmislimo, da so komunisti šli, že najbolj na svetu obdavčeni naciji, najprej AC pri gradnji zaračunati 4 krat predrago (beri - šli so vulgarno-eksplicite ukrasti 5-7 milijard), potem pa še perverzno nabiti še en harač, torej, če to zaenkrat ne problematiziramo, ostaja dejstvo, da se davke, da bistveno bolj elegantno pobirati znotraj že obstoječe infrastrukture pobiranja davkov, ndomestil in dajatev raznih. 

Celo v že obstoječih aktivnosti, saj vsako vozilo gre vsako leto skozi proceduro plačevanja davkov in nadomestila za uporabo vseh državnih cest. Skratka, če še cene vinjete ne gremo problematizirat, ta davek-nadomestilo se bi dalo preprosto zaračunati ob registraciji, skupaj z nadomestilom za uporabo cest. Ali pa v trošarini za bencin, da plačajo smao tisit, ki se tudi dejansko vozijo. Ali pa mešano.

Ko smo pri "nadomestilu za uporabo cest", nebutalski observer takoj opazi, da ni nikakršenga racia za 92% državnih cest zaračunati "nadomestilo za uporabo", potem pa za preostalih 8% teh državnih cest, ki so kobajagi AC-državne ceste, neki drugače zaračunavati. Čemu tudi teh 8% ne puknamo zraven, pa imamo lepo "nadomestilo za uporabo VSEH državnih cest" v višini pač plus približno poštena vrednost vinjete.

Spričo odsotnosti vseh stroškov za tiskanje, distribucijo in prodajo vinjet, ter stroškov z butalskim nadzorom, bi ob enakih zneskih dodatnega plačila davka-nadomestila za AC, ki mu danes zavoljo nategunskega krinkanja rečejo "vinjeta", imeli večji izplen, oz. bi lahko ta davek-nadomestilo bilo precej nižje. Švicarji menda imajo stroškov z vinjetami 12% od prihodka , za nas pa ne vem, sumim pa, da jih imamo več, hehe. Če bi te peneze zbirali skupaj z nadomestilom za uporabo cest, ali preko trošarin v gorivih, bi bili dodatni stroški s tem 0%. Butalcem to ni jasno.

Verdict: Butalistanija Absurdistanija Jebeludzbunjenistanija Nategnunistanija - Bleferistania - Komunajzeristanija jebem ti fse po spisku, ker mene in moje sodržavljane jebaš v glavo, to nam pa potem še perverzno greš zaračunati!

PS
Tistemu po fritzlovsko spačenemu pedru, ki zaradi lastne fritzlovske motenosti po tolikih letih uvedbe vinjet, še vedno ne zruši jebenih butalskih komunističnih udba-KGB-čekpointovskih barikad v formi vrstnih hižik zgrajenih čez avtocesto, jebem fse po spisku, predvem pa fse, kar v rodu do 69 kolena ima ženskega in je starejše od 18 in mlajše od 50. Suhe, srednje, razkošne, rasne, klasne, povprečne, vrhunske, celulitične, sploh ni važno!

Link

Ni komentarjev: