torek, 6. marec 2012

1605020 - balada o poslih z občino

[RJSlo]
Točno. Vse kar se tiče tvojega bagra je samo tvoje. Drugi si naj pa drugje delo iščejo ali pa prodajo svoje bagre.

Normalno! Koji kurac! Prvi sem se spomnil genijalne ideje, da sprejmem županovo ponudbo , da skupaj podmizimo. Jaz+župan+njegovo sorodstvo. Plus sodelovanje iz sez političnimi organizacijam, kanede. Saj veste, črni fondi in to. Kompartija, a ne, saj se nea je treba delat francoze. Peneze nesemo istemu tipu kot pred 30 leti. Koga še rabimo za popolno nirvano? Drugi so tu lahko samo odveč.

Ja, ja pubeci moji, biznis ni za fsakega. Morš bit povezan. Sodelovat je treba, dedi moji, ne se pa sam špetirit, pa neki filozofirat.

Zato sva oba z županom že ukrepala. On je rekel, da bi bilo fino napisat ena pravila, češ, da samo kvalificirani lahko dobijo posle. Rekla sva da je pogoj: Točen tak bager kot moj, ki ima izmenjljivo roko širine od 15cm do 2,5 m; Pa volumen zajemalke sva dala not, ki je prav specifičen pr men, ker sem kupo rabljeno mašino iz Anglije, pa pogonski agregat mora imet točno tolk kojnof, pa navor sva dala, za posladek sva jim ga pa zavlekla tak, da sva rekla: Imeti morate že reference, da ste za to občino že delali najmanj 3 mesece na podobno zahtevnih projektih v skupni vrednosti preko 4 meljone EUR, hehe, ter, da ste že donirali sredstva za občino, občinska društva, itd.

Zdaj še gruntamo kaj bi še takega, da ja vse tote pizdeke odejbamo, polej smo pa za dolgo na konju.

PS
Eni nam neki serejo, ko se srečamo v bufeti, da sva z županovim nečakom in eno firmo ki polaga asfalt, predolgo delali razširitef in asfaltiranje 1,6km ceste, ko smo postali občina, češ da smo mi to drkali skor dve leti, oni so pa na TiVu videli, da Kitajci v nekšnem Šaghaju naredijo 3km ceste v eni noči, pa še čuda enih zeber in črt da gor narišejo, pa da njihova cesta ni le dvakrat daljša od naše temveč ima menda 6 trakov v vsako stran, naša pa samo po enega in to pa to.

Grobo sva jih z županom zavrnila, saj toti opravljivčki nea so upoštevali, da imajo Kitajci za to delo na voljo ekipo 240 deloucef in gradbeno mehanizacijo, ki jo ne premore niti bankrotirani SCT. Župan, ki je ipak političar, kanede, je umno pripomnil, da smo tako počas delali načrtno in to zato, da fse delo oddamo NašimSvojim™ tu iz naše občine, da penezi ostanejo doma, saj da se nam nič nea mudi, aljde bodo pač malo potrpeli. Dobro, NašiSvoji™ pubeci pač imajo sam en stroj za asfaltiranje, en kamjončk, 4 delouce, 3 karioli, 4 lopate, pa zravn je še Franci ki mu rečemo kukovca, on nam pesek vozi, pa Ljojzk, ki mu rečemo piksna, nam vozi stran zemljo, ki jo polej prodamo, hehe, pa jaz sem še iz sez mojim bagrom. Pa županov bratranc je neki s traktorjem malo pomagal, da tud on malo zašluži. 

Županov nečak rihta projektno dokumentacijo, arhitekturno svetovanje, storitve svetovanja pri urejanju okolice, najema krajinske arhitekte in to pa to. Zaj si pa vi zamislite pubeci, na en takšen resen in v bistvu hudo hud pogon, se ti spravijo nekšni tam uan men bend pizdeki, ki imajo samo bager pa bi kobajagi take hude in resne projekte rihtal. Če smo mi rabil skor dve leti, kolk šele bi oni potrebovali.

Link

Ni komentarjev: