sreda, 14. marec 2012

1614237 - udbovska preteklost Mojce Drčar Murko

[rename]
> [abraxas]
> Slovenska "elita" zaudarja po Udbi. Razkritje, da je Meršol udbaški ovaduh, verjetno ni presenetilo prav dosti ljudi.

Po mojem to ni presenetilo nikogar, ki je starejši od 50 let.
Osebno tudi ne verjamem Mojci Drčar-Murko, da je zavrnila poziv, ker sem mnenja, da bi se njena kariera v tujini hitro končala.

Tako zadrta rdeča talibanka je bila in ostala od UDBE oz. SDV oz. KPS oz ZKS,..., vse to je en in isti kurac, pa če je sodelovanje uradno sprejela ali zavrnila.

Ko je tovarišica Mojca Drkarca šla na nagradno, kobajagi žurnalistično potovanje v Rim, je za seboj že imela najmanj desetletje zagnanega ovajanja svoje okolice UDBI in podobno število let "revolucionarnega dela". 

Ko je odšla za nagrado v tujino, je lahko poročanje svojemu nadrejenemu kontaktu v SDV zavrnila in ostala v Rimu samo, če jo je v zaščito vzel Kučan alpa kdo iz prvega kroga posvečenih. imaginirajmo: Agent reče Drkarci, da bo v Ljubljani tipkala oglase za sobotnje Delo, če se ne ukloni. Ona pa njemu zapre gofljo iz sez - "a ti sploh veš s kerim tovarišem sem jaz?" 

Ali ji verjamem? Seveda ne. Verjetno ji ni verjela niti kontraobveščevalna služba Italije. hehe. So jo kar lepo uvrstili med agente SDV in KOS. hehe. Normalno, saj niso nekšne naše domaće ofce, da bi verjeli agitpropu kompartije.

Link

Ni komentarjev: