četrtek, 13. december 2012

1920930 - Miran77 o glavnem problemu v državi (v komunajzerskih očeh)

[fibonaci]
množice se seveda obnaša čisto drugače kot posameznik, množica tudi ni samo seštevek posameznikov, rada celo pade na njihov najnižji skupni imenovalec, zato dobijo moč in besedo tisti, ki znajo množico zmanipulirati in zapeljati v svojo smer, ima pa zato seveda svojo moč, večja kot je množica večja je njena moč...

Jaz pa mislim, da manipulacija množic preko medijev, glasnih politikov in jeznih sindikalnih voditeljev sploh ni glavni problem.

Glavni problem smo katolibani, verniki, cerkev, kvazidesničarji, janševiki, klerofašisti in domobranci, ki že 70 let poskušamo na vse možne načine sabotirati našo domovino, da ji ja ne bi uspelo postati normalna evropska država. To delamo čisto naklepno in načrtno, iz golega sovraštva do dežele, kjer smo se rodili.

Glavni problem smo mi - tisti, ki smo s svojimi glasovi podprli sedanjo mračno vlado, da izpelje zastavljene reforme, sanira in odproda banke, privatizira gospodarstvo. Vse z namenom, da bi ljudje pri nižanju proračunskih deficitov množično trpeli in da bi se mi množično naslajali nad njihovim (in lastnim) trpljenjem.

Mi smo krivi, ker ne gremo kot bebci na ulice, ne sežigamo lutk legitimno izvoljenih politikov, ne nabadamo fotografij ministrov na kole, ne fantaziramo o raznih Svetih modrecev in utopičnih rešitvah, ker kljub veliki skušnjavi trmasto zavračamo biti del poblaznele množice. Ker smo vedno bili in bomo butalski špilferderberji.

Mi smo tudi krivi, ker menimo, da še ni vsega konec in da se še vedno da nekaj naredit za to državo. In ker smo zaslepljeni krščanarji, bomo tako menili tudi takrat, ko bo še 3x huje kot je danes. Ne moremo si pomagati, to je del naše vere.

Mi smo krivi, ker ne tulimo skupaj z vami histerično in paranoično "ni nam pomoči", "fertik je ", "gotovi smo". Ker je del naše vere tudi to, da ni nikoli konec.

Mi smo krivi, ker še nismo obupali, ker imamo upanje in pogum, da bomo to državo, našo državo, enkrat spremenili na bolje.

Mi smo krivi, ker s svojim delom in znanjem služimo svoj denar, plačujemo davke in hodimo na volitve.

Tako. Zdaj ste nas razkrinkali. Mi smo tisti. In če smo mi problem, se znamo tudi žrtvovati.

Odstranite nas, odvzamite nam volilno pravico, zakopljite nas v jarke, porušite cerkve, prekinite vse vezi z Vatikanom, vzpostavite sekularno državo pragmatičnih ekonomistov, pa ni vrag, da ne bo potem vse vredi ;)

(enkrat so na teh prostorih to sicer že poskušali, pa nekako ni najbolje ratalo... vendar vas to naj nikakor ne odvrne od borbe.)

Link

Ni komentarjev: