nedelja, 30. december 2012

1940415 - nekaj predlogov za člene ustanovne listine komunajzerskega Kibuca d.d.

[sstanislav]
Šaman, ne pizdi, demokratična država je gospodarska družba v enaki in neprenosljivi lasti vse njenih državljanov.

Narobe, Stane, narobe. Država ni to, kar se tebi prikazuje v tvojih slinastih mokrih kumunajzer rentarsko-fukfehtarskih reketarskih lezilebovičkih sanjah. To kar si ti mislil, da je država The Država D.D., je v bistvu kibuc The Kibuc D.D. Zato jaz vam The Vam™ - The fukfehtarskim lezilebovičko-rentarskim komunjaram, že zelo dolgo predlagam, da si greste ustanovit privat kibuc, pa si tam uresničite to vašo kobajagi prekrasno vizijo ultimativnega đabalebarjenja. Idite se združiti vsi vi, ki enako mislite pričakujoč đabest rentice na račun dela tretjih, podstat za keter bi vi rihtali z reketiranjam s pomočjo zlorabljene državne represijske strukture, idite se združiti in tam v komunističnemu kleptopizdunskemu kibucu (KKK) uresničiti svoje vlažne sluzocedne rentarske in reketarske sanje.

PS
Predlagam, da med pravila obnašanja v Ustanovni listini in družbeniški pogodbi Kibuc D.D., obvezno, takoj za slavnim členom "Kibuc D.D. je socialna družba", zapišete tudi nekaj pravil, ki skrbijo za zagotovitev fukfehtarskega prvojeba. Da se postopoma losate nedojebanosti in nehate nažirati celemu svetu o svojih rentarskih pogruntavščinah, češ, da ste izumili rentarski perpetum mobile.

Evo nekaj primerof:

1. V Kibuc D.D. vstopam prostovoljno in pri polni zavesti, ter izjavljam, da je moja ritna luknja vedno na voljo vocvu kibuca, ostalim fukaželjnim in fukatožnim članom-družbenikom kibuca y bogamy y šyre.

2. V Kibuc D.D. vstopam prostovoljno in pri polni zavesti, ter izjavljam, da je moja žena, hči, tašča, hčer, kobila, ovca, krava, ...eeee....bullmastifka, nje™, predvsem pa njihove vagine, analne odprtine, druge primerne odprtine, vedno na voljo vocvu kibuca, ostalim fukaželjnim in fukatožnim članom-družbenikom kibuca y bogamy y šyre.

3. V Kibuc D.D. vstopam prostovoljno in pri polni zavesti, ter izjavljam, da je moja denarnica vedno na voljo vocvu kibuca, ostalim fukaželjnim in fukatožnim članom-družbenikom kibuca y bogamy y šyre.

4. V Kibuc D.D. vstopam prostovoljno in pri polni zavesti, ter izjavljam, da je moja svoboda vedno na voljo vocvu kibuca, ostalim fukaželjnim in fukatožnim članom-družbenikom kibuca y bogamy y šyre.

5. V Kibuc D.D. vstopam prostovoljno in pri polni zavesti, ter izjavljam, da je moja dividenda D.D., spričo polne dostopnosti moje denarnice celemu kibucu, ki je kakopak socialen™, vedno na voljo vocvu kibuca, ostalim fukaželjnim in fukatožnim članom-družbenikom kibuca y bogamy y šyre.

6. V Kibuc D.D. vstopam prostovoljno in pri polni zavesti, ter pričakujem, da, ko se meni nea da nabrisati fse tote Moje™ ženske, ki so seveda da Skupne™ ženske, lahko to naročim vocvu kibuca, ostalim fukaželjnim in fukatožnim članom-družbenikom kibuca y bogamy y šyre. Šifra: Ako namesto mene pridelujejo žito, naj namesto mene tudi fukajo press. Ko se meni nea da press.

7. V Kibuc D.D. vstopam prostovoljno in pri polni zavesti, ter izjavljam, da shamanove Katke nea bom silil v KKK™ (komunistiše Kleptpizdunski Kibuc)™, zato, da ji pustim, da po svoji svobodni volji ostane na ozemlju svobodne Slovenije in se še naprej posveča mojemu forumskemu prjatlu Shamanu, akoravno si pupika tak želi in MifsiSlovenci™ vemo, da si želi, nje™.

Link

Ni komentarjev: