torek, 23. april 2013

2094494 - bilo kuda, debilana svuda!

[NavadniNimda]
Čarli, samo še enkrat v tejle temi: EU mi da 1000x več osebne in gospodarske svobode, kot mi jo je kadarkoli dala slovenceljska naci/soci paradigma, odnosno kot je včeraj rekla unale Brat, "naš socialni model". Vedno bi raje videl Barrosa za šefa, kot kateregakoli od "naših".

Če bi pa lahko izbiral, pa bi raje za šefa države videl, namesto Barrosa, Merkelco.

Bravo Nimda! To je to, kar bebavi wanabe slovenski intelektualci redno izgubijo iz formule, ko gagajo in prstokažejo na neprimerne robne izjave EU in USA politikov. Ki seveda niso same bele krizanteme, ma so v primerjavi z našo nazisoc tolpo skoraj da anglesko čisti.

Iščoč alibijev za svojo poniglavo nečastno suženjsko držo, te naši strahopetci pograbijo vun iz konteksta, ali celo sfejkano na veliko misinterpretirajo izjavo koga z Zahoda, kot recimo pred kratkim tisto izjavo od avstrijske sodnice, potem pa vudrigablaž vse v stilu, "pustimo tak kot je, ne rabimo mi nobenih sprememb, naj nam ostane tale naš nazisoc komunajzlasti status quo do konca časof".

Sliši se prepotentno, grozno mi je, da moram to reči, ampak, mi se v kolektivitetnem seštevku res obnašamo kot ena velika debilna nacija. Bilo kuda debilana svuda!

Nisem še videl tako debilnih ljudi, ki so tako patetični hibridi strahopetcof in debilof, da najraje živijo odvisni od države, v opičjih kletkah velikega živalskega vrta, kjer jih komunistični kapoti hranijo z gulag hrano in jih zlorabljajo na veliko, ter jim pišejo zakone tipa koliko časa obvezno morajo sužnjevati v gulagu, preden smejo pričeti koristiti denar, ki so jim ga brutalno zasegli v imenu kobajagi pokojnin.

Potem na vsake štiri leta avtomatski sistem odklene kletke in vsi slovenski sužnji imajo priložnost svobodno odkorakati iz celic komunističnega kaceta v svobodo. Takrat se pa zgodi nekaj nezaslišanega in za vsako drugo okolje hudo bizarnega in paradoksalnega - Večina Slovenceljnov samo vstane in vrata znova zapre, ta se pa s slišnim klikom zaklenejo za naslednje štiri leta.

In ader wordz, večina Slovenceljnov nima poguma izbrati svobodo in lepoto lova in dela za lastno hrano v svobodi, raje se sami zaklenejo nazaj v suženjstvo in čakajo na gulag enolončnice v gulagovski "ljucki" kuhnji od države.

Takim je brez veze razlagati, da je vsak vladar boljši od slovenskih komunističnih oz nazisoc kapotov v gulagu Slovenistan.

PS

Pred nekaj leti sem na poti iz Beograda spotoma bil v "distriktu" v Brčkem v Bosni, kjer sem se z mednarodno oblastjo za opremo policije dogovarjal za posel glede neke računalniško-komunikacijske opreme, ki naj bi bila enaka, kot jo je moja korporacija dobavila nekje v Zahodni Evropi.

Nek domorodec mi je povedal zanimivo zgodbo, ki je bila natančno na to temo, na temo dileme, ali je boljši protektorat s tujim vladarjem, ali domači nazi-zavedni fritzli, ki so seveda da veliki "domoljubi".

Povedal mi je v bistvu dve zgodbi, zgodbo o protektoratu Brčko District pobratenim mestom s Saint Louisom v USA, katerega vodenje je bilo podobno vodenju ameriških mest in zgodbo o mednarodnih silah kot pralcih denarja in mafiji.

To drugo zgodbo je strnil v en sam stavek: "Shaman moj, nekoč so za pranje denarja imeli dovolj kakšno verigo podjetij in bančnih transakcij, sedaj za to uporabljajo cele države, ki jih doleti nesreča, a la BiH."

Rekel je še, da tega seveda večina teh sil ne počne, ma da so mednarodni krimalni krogi kriminala belih ovratnikov, ki se zgledno povežejo z velekriminalom v regiji in pičijo velekriminal nad sredstvi pomoči. Rekel je, da je državni denar raznih pomoči v bistvu veleškodljiv, saj ga malo konča za prave namene, a, kjerkoli je državni denar mednarodne skupnosti od pomoči tam so tudi kriminalci, ki ga hočejo speljati v svoje mreže.

Bolj zanimiva je druga zgodba. O drugi zgodbi mi je pravil, ko me je peljal na jug distrikta mimo slavne "Arizone", na kosilo v neko gostilno.

Ko sva zavila nekam v rofte in se 15 minut vozila po novih asfaltnih cestah, sem ga vprašal, kako to, da je toliko novih cest...kdo to financira, a je to iz pomoči.

Odvrnil je, da je to ena taka sila zanimiva zgodba, da to ni iz pomoči, temveč iz lokalno pobranih davkov in da so mednarodni rulerji zgradili več novih asfaltnih cest in vodovodov v petih letih, kot lokalne oblasti iz državnega in občinskega proračuna pred tem v 100 letih. Rekel je tudi, da so se vse ceste v rofta zgrajene pred vojno in vsi vodovodi v roftah pred vojno dogajali samo in izključno tam, kjer so ljudje po vaseh sami plačali bodisi vse, bodisi levji delež investicij. Ad hoc in on top na že pobrane davke in na že uvedene "samoprispevke". Keš gastarbajterjev, saj je 80% prebivalstva iz tisih vaseh bilo gastarbajterjev v A, D in CH.

Alles klar, kamerati moji forumski? Seveda je klar! Seveda je fakin alles klar!

Link

Ni komentarjev: